Ένας φοιτητής έγραψε στον πίνακα την παρακάτω πράξη και ζήτησε να του πουν το αποτέλεσμα:
30-18÷3 = ;
Ένας συμφοιτητής του απάντησε 24, ενώ ο καθηγητής τους, που είχε μάλιστα PhD στα μαθηματικά, επέμενε πως το αποτέλεσμα είναι 4!
Έχει δίκιο ο καθηγητής;
30-18÷3 = ;
Ένας συμφοιτητής του απάντησε 24, ενώ ο καθηγητής τους, που είχε μάλιστα PhD στα μαθηματικά, επέμενε πως το αποτέλεσμα είναι 4!
Έχει δίκιο ο καθηγητής;
14 σχόλια:
30-18:3=30-6=24=4! (Παραγοντικό)
xexexexe to 4! δεν ειναι θαυμαστικό αλλα παραγοντικο
αρα 4!=1*2*3*4=24 οπότε λένε το ίδιο πράγμα
Δεν υπάρχει θαυμαστικό;! 24=4!
@Kraptaki: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@batman1986: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@Θανάσης Παπαδημητρίου: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@Χρήστος Κάλλης: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@stratos; Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@lakostas: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
4!=24
@MrKitsos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Αρα το 24 ειναι σωστο!!!!!
Αυτά είναι σοφιστείες, όπως έλεγαν κι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.
α) Μπερδεύεις σε ένα κείμενο ένα αριθμητικό σύμβολο.
β) Ισχυρίζεσαι ότι ένας από τους δύο έχει δίκιο, την στιγμή που συμφωνούν κι οιο δύο.
Μόνο για μέλη: Γράψτε την απάντησή σας