Μετρήστε την ευφυΐα σας!

Πόσο έξυπνοι είστε; Βρείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα λύνοντας μερικούς από τους καλύτερους γρίφους αυτού του blog, συγκεντρωμένους σε μία εφαρμογή Android. Κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play Store.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Έμπνευσης - 1-2-3 (***)

Η Άννα λέει στον Βασίλη πως θα βάλει στο μυαλό της τον αριθμό 1 ή 2 ή 3. Ο Βασίλης θα της κάνει μία ερώτηση για να ανακαλύψει τον αριθμό της. Η Άννα θα πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση ευθέως και ειλικρινώς με μία εκ των φράσεων «ναι», «όχι» ή «δεν ξέρω» αν δεν γνωρίζει την απάντηση. Βρείτε μια ερώτηση για τον Βασίλη που δίνει με βεβαιότητα τον αριθμό της Άννας.
Σημείωση: Οι τρεις αριθμοί δεν επιτρέπεται να αντιστοιχιστούν αυθαίρετα στις τρεις απαντήσεις ή σε άλλες έννοιες.

Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
batman1986, stratos, Antonis1996, Michalis, ΘΑΝΑΤΟΣ, swt, Papis, Nikos, Evangelos, Dreamkiller, sotrixios, fighter, ksekarfotos, giorgaras55, ΧΑΡΗΣ, DanielGraig, stavgeor, offspring, Δημητρης, iliasultras, johnthegreek, Δ.Δ., killerado, enfante gatee, theo, Κώστας Κ., malo, saxon, mathusalas, Lucidreamer, Dimitrios, panos, giapou, kraptaki, Nikos Stamatiou, Θανάσης Παπαδημητρίου, rockwave, asofe, ION, soulis, koritsares, BOMBER, sbetsika, ΕΑΛΕΞΙΟΥ, nasok, percival, takis, thanosda, qwerty, forest, Roland_Of_Gilead, Mike Ambas, BAndrew, Dimitris Tsarouhas, erratic, DepyAl, nama, voula, Peter V, Θοδωρής, G SOZELGI, Steli0s1, Charitakis Ioannis, Anestis, Haris kartalis, vergil8893, dimsot1989, paschalisb, Stelios Larisa, Antonios Seretis, sf, lakostas, Lucidreamer, nikos_ex, daskalos1971, Πειραχτήρι, ΧΡ.ΧΑΣΑΝΕΑΣ, kakkalos, Γ.Σωτηρόπουλος, geo, alma, gerodiak, bill1988, Kris Geo, Κατερίνα, alexpsomi, Λαέρτης, InF3XioN, Vagellis XATZHPANTAZHS, tympos, nerd, Stathis, Kensh1n, NikosL, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, Νεφέλη, sciamano caotico, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΟΥΣΗΣ, Γρηγόρης, kostaskr, ilias.alkidisJohn Salt, Βαγγέλης, KiraDesu

280 σχόλια:

1 – 200 από 280   Νεότερο›   Νεότερο»
pantsik είπε...

@batman1986: Σωστός ο παίκτης!

pantsik είπε...

@stratos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Antonis1996: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Alex: Οι φράσεις «ναι», «όχι», «δεν ξέρω» πρέπει να απαντούν ευθέως την ερώτηση. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν σαν κωδικοί για να εξαχθούν οι τρεις αριθμοί.

pantsik είπε...

@Michalis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΘΑΝΑΤΟΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@mastoras: Διάβασε ξανά την εκφώνηση να δεις ποιες είναι οι δυνατές απαντήσεις.

pantsik είπε...

@Τζοκερ: Δες την απάντηση που δίνω στον Alex πιο πάνω.

pantsik είπε...

@Papis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Nikos: Αν και η λύση σου χωράει συζήτηση, τη δέχομαι ως σωστή. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έκανες.

pantsik είπε...

@Evangelos: Πολύ ωραία και πρωτότυπη η λύση σου.

pantsik είπε...

@Dreamkiller: Ωραίες και οι δύο λύσεις που σκέφτηκες. Ειδικά η δεύτερη! Συμφωνώ πως υπάρχουν πολλές λύσεις σε αυτόν τον γρίφο. Άλλωστε έχω πάρει ήδη 5 διαφορετικές.

pantsik είπε...

@Thenia: Δεν συμφωνώ πως η απάντηση δεν ξέρω είναι σωστή. Ψάξε για κάποιο διαφορετικό τέχνασμα.

pantsik είπε...

@sotrixios: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@offspring: Νομίζω πως η απάντηση "δεν ξέρω" δεν ταιριάζει με την ερώτηση. Σκέψου κάτι άλλο.

pantsik είπε...

@Nick: Η απάντηση στην τελευταία περίπτωση είναι "όχι" και όχι "δεν ξέρω".

pantsik είπε...

@fighter: Κι άλλη πρωτότυπη απάντηση. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@Nick: Στην ερώτηση "Ισχύει ότι Α και Β;" η σωστή απάντηση είναι "ναι" όταν ισχύει το Α και το Β και "όχι" σε κάθε άλλη περίπτωση. Άρα μπορεί να καθοριστεί με βεβαιότητα αν η συνολική πρόταση είναι αληθής ή ψευδής.

pantsik είπε...

@xrysa: Η ερώτηση που βρήκες απαντιέται με ένα "ναι" και δύο "όχι" ανάλογα με τον αριθμό της Άννας.

pantsik είπε...

@fighter: Κι αυτή η απάντησή σου είναι σωστή. Έχεις έμπνευση.

pantsik είπε...

@ksekarfotos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Δεν είχα προσέξει το τελευταίο σου σχόλιο. Θα δεις τη σωστή βαθμολογία σου στην επόμενη ενημέρωση που θα κάνω.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Αύγουστος, 2011 14:09: Δες την απάντηση που δίνω στον Alex πιο πάνω.

pantsik είπε...

@offspring: Δες την απάντηση που δίνω στον Alex πιο πάνω.

pantsik είπε...

@giorgaras55: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Θέμης: Δες την απάντηση που δίνω στον Alex πιο πάνω.

pantsik είπε...

@ΧΑΡΗΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντηση του γιου σου ήταν σωστή. Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει...

pantsik είπε...

@tasos: Η ερώτηση που έκανες απαντιέται με ένα όχι και δύο ναι.

pantsik είπε...

@giannhss: Παρόλο που δεν μπορώ να πω κατηγορηματικά ότι τέτοιου είδους απαντήσεις είναι λανθασμένες, δεν μου φαίνονται ευρηματικές και τις απορρίπτω. Προσπάθησε να βρεις λύση χωρίς να αντιστοιχίσεις τους αριθμούς σε άλλες έννοιες.

pantsik είπε...

@DanielGraig: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@p.kritikos: Δες την απάντηση που δίνω στον Alex πιο πάνω.

pantsik είπε...

@CHRISFYT: Όχι, στείλτην μου πάλι.

pantsik είπε...

@stavgeor: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@CHRISFYT: Δεν συμφωνώ με το "δεν ξέρω" της τρίτης περίπτωσης. Εγώ θα έδινα την απάντηση "όχι" γιατί το αποτέλεσμα δεν ορίζεται.

pantsik είπε...

@offspring: Σ' ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τη σωστή σου λύση.

pantsik είπε...

@Δημητρης: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@saw12: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Διάβασε ξανά τη σημείωση.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 02 Σεπτέμβριος, 2011 21:08: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Στέφανος: Στην τρίτη περίπτωσή σου η σωστή απάντηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@ΓΙΑΝΝΗΣ: Δεν βγαίνει η απάντηση δεν ξέρω με την ερώτηση που έκανες.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Σεπτέμβριος, 2011 13:15: Καλή η σκέψη σου, αλλά η προϋπόθεση που θέτεις να δοθεί αμέσως η απάντηση είναι αυθαίρετη.

pantsik είπε...

@ΓΙΑΝΝΗΣ: Η απάντηση "δεν ξέρω" πρέπει να δίνεται μόνο αν η Άννα πραγματικά δεν ξέρει την απάντηση.

pantsik είπε...

@iliasultras: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος: Πράγματι. Για την ακρίβεια αυτή η μέθοδος λειτουργεί σε όλους τους γρίφους, αρκεί να στρέψεις το όπλο προς εμένα.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 12 Σεπτέμβριος, 2011 09:34: Η ερώτησή σου απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@johnthegreek: Δεν πιάνω για σωστή τέτοιου είδους ερώτηση, γιατί θεωρώ πως η σωστή απάντηση είναι "όχι" αντί για "δεν ξέρω".

pantsik είπε...

@johnthegreek: Απαντώ "όχι" στην ερώτηση αν το 1/0 είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο του μηδέν, όχι γιατί ισχύει το αντίθετο, αλλά γιατί το πρώτο σκέλος του ερωτήματος δεν ορίζεται.
Είναι σαν να με ρωτήσει ένας εφοριακός «το σκάφος σου είναι μικρότερο από 10 μέτρα; Απάντησε με "ναι", "όχι" ή "δεν ξέρω"». Αν απαντούσα “δεν ξέρω” θεωρώ πως αυτό θα σήμαινε πως δεν έχω αρκετά στοιχεία για να απαντήσω στην ερώτηση και όχι πως με αυτόν τον τρόπο δείχνω πως δεν ισχύει η υπόθεση. Αν απαντούσα "όχι", αυτό δεν θα σήμαινε αναγκαστικά πως έχω σκάφος μεγαλύτερο των 10 μέτρων. Με το “όχι” θα δήλωνα πως η πρόταση είναι ψευδής και αυτό θα σήμαινε είτε πως η υπόθεση πως έχω σκάφος είναι ψευδής είτε πως η υπόθεση πως το σκάφος μου είναι μικρότερο από 10 μέτρα είναι ψευδής.

pantsik είπε...

@johnthegreek: Σου απαντώ στα ερωτήματά σου:
1) Στην περίπτωση όπου y=2 θα απαντούσα πάλι όχι γιατί το όριο που έγραψες δεν ορίζεται. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν το y τείνει στο 2 από αριστερά, το όριο είναι -άπειρο ενώ όταν το y τείνει στο 2 από δεξιά, το όριο είναι +άπειρο. Επειδή αυτές οι δύο τιμές δεν ταυτίζονται το γενικό όριο δεν υπάρχει.
2) Υπάρχουν λύσεις σε αυτόν τον γρίφο που δεν απαιτούν καμία γνώση μαθηματικών και άλλες που απαιτούν.
3) Μπορείς να απαντάς όσες φορές θέλεις σε κάθε γρίφο και η κάθε σου απάντηση καταγράφεται σαν σωστή ή λανθασμένη. Για τον συγκεκριμένο γρίφο δεν έχω μετρήσει σαν λανθασμένη την απάντησή σου.

pantsik είπε...

@johnthegreek: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@bros: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αντί για "δεν ξέρω" η σωστή απάντηση σε αυτήν την περίπτωση είναι "όχι".

pantsik είπε...

@Mark: Πράγματι δεν είναι αυτή η σωστή λύση γιατί η απάντηση στην τρίτη σου ερώτηση είναι ναι. Δεν μπορώ να πω πως είσαι κοντά σε μια σωστή λύση.

pantsik είπε...

@Δ.Δ.: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Πρόσεξες πως στην τρίτη περίπτωση μόνο αν Ν=1 δίνεται καταφατική απάντηση;

pantsik είπε...

@killerado: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Δ.Δ.: Σωστή η παρατήρησή σου. Μου διέφυγε κι εμένα. Σωστή και η νέα λύση σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Σεπτέμβριος, 2011 20:51: Αν κατάλαβα καλά την απάντησή σου, στηρίζεται στο γεγονός πως η μαμά της Άννας δεν έχει καμία ελπίδα να νικήσει μια μάχη με έναν τυρανόσαυρο; Πολύ λογικό, αλλά δεν εφάρμοσες αυτό που γράφω στη σημείωση και αντιστοίχισες τους αριθμούς σε κλουβιά. Προσθέτω επίσης και άλλον έναν περιορισμό: "Απαγορεύονται οι μάχες με τυρανόσαυρους".

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 29 Σεπτέμβριος, 2011 23:12: Η ερώτησή σου απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Σεπτέμβριος, 2011 22:23: Η ερώτησή σου απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@kwstas148: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση σε ερωτήσεις που σχετίζονται με διαίρεση με το μηδέν είναι όχι. Το γιατί μπορείς να το δεις σε ένα παράδειγμα που γράφω πιο πάνω στον johnthegreek.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 07 Οκτώβριος, 2011 10:00: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 09 Οκτώβριος, 2011 17:40: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@tsakimax: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση σε ερωτήσεις που σχετίζονται με διαίρεση με το μηδέν είναι όχι. Το γιατί μπορείς να το δεις σε ένα παράδειγμα που γράφω πιο πάνω στον johnthegreek.

pantsik είπε...

@enfante gatee: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@theo: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Κώστας Κ.: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Οκτώβριος, 2011 21:52: Γράψε πάλι την ερώτησή που θα κάνει γιατί δεν εμφανίστηκε. Μην χρησιμοποιείς τα σύμβολα < και > γιατί θεωρούνται ειδικοί χαρακτήρες και χάνεται το κείμενο ανάμεσά τους.

pantsik είπε...

@malo: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@saxon: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Sani-boy: Το μηδέν είναι ζυγός αριθμός γιατί αν διαιρεθεί με το 2 αφήνει υπόλοιπο 0.

pantsik είπε...

@mathusalas: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@BOMBER: Πρόσεξε την εκφώνηση ότι λέει: "Οι τρεις αριθμοί δεν επιτρέπεται να αντιστοιχιστούν αυθαίρετα στις τρεις απαντήσεις ή σε άλλες έννοιες."

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Οκτώβριος, 2011 22:54: Νομίζω πως αν η απάντηση στο 2 είναι δεν ξέρω τότε η ίδια απάντηση δίνεται και στο 3.

pantsik είπε...

@gtz: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση σε ερωτήσεις που σχετίζονται με διαίρεση με το μηδέν είναι όχι. Το γιατί μπορείς να το δεις σε ένα παράδειγμα που γράφω πιο πάνω στον johnthegreek.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 31 Οκτώβριος, 2011 15:18: Η γενική σου ιδέα ήταν σωστή. Η εκτέλεση όχι και πολύ επιτυχημένη.

pantsik είπε...

@Gkk: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση στην τρίτη περίπτωση είναι "όχι" μιας και το μηδέν δεν είναι θετικός αριθμός.

pantsik είπε...

@gtz: Η γενική σου ιδέα ήταν σωστή. Έχεις κάνει όμως λάθος στα αποτελέσματα των απαντήσεων που δίνεις. Κοίταξέ τα πάλι.

pantsik είπε...

@Lucidreamer: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Dimitrios: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@panos: Βλέπω πως έχεις πολύ έμπνευση, αφού σκάρωσες 3 λύσεις! Οι δύο τελευταίες είναι σωστές. Στην πρώτη νομίζω πως η σωστή απάντηση για ν=3 είναι όχι.

pantsik είπε...

@Τα αρχεία μου: Σε αυτού του τύπου την ερώτηση, η απάντηση "όχι" μπορεί να αναφέρεται στην πρώτη ή τη δεύτερη συνθήκη.

pantsik είπε...

@Madius: Δεν επιτρέπεται να κάνεις αυθαίρετες θεωρήσεις. Χωρίς τη θεώρησή σου η απάντηση στην τρίτη ερώτηση είναι ναι.

pantsik είπε...

@Madius: Στις διαιρέσεις με το μηδέν η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη μου είναι όχι, γιατί η διαίρεση είναι αδύνατη.

pantsik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantsik είπε...

@Madius: Καταρχήν με συγχωρείς γιατί εσύ μίλησες για θετικούς και αρνητικούς αριθμούς και εγώ σου απάντησα για μονούς και ζυγούς.
Το μηδέν λοιπόν δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε θετικός ούτε αρνητικός αριθμός, όπως φαίνεται στον πιο κάτω έγκυρο σύνδεσμο:
http://mathworld.wolfram.com/Zero.html
Στην ερώτηση λοιπόν αν το μηδέν είναι θετικός αριθμός η σωστή απάντηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Δεκέμβριος, 2011 01:11: Διάβασε πάλι τη σημείωση στο τέλος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Δεκέμβριος, 2011 18:56: Διάβασε πάλι τη σημείωση στο τέλος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Δεκέμβριος, 2011 17:14: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Δεκέμβριος, 2011 14:56: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@bach13678: Η ερώτησή σου απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@giapou: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@kraptaki: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 11 Ιανουάριος, 2012 23:47: Διάβασε πάλι τη σημείωση στο τέλος του γρίφου.

pantsik είπε...

@Δημητρα: Στην τρίτη ερώτησή σου η σωστή απάντηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@avevaios: Ευθέως δεν σημαίνει αμέσως. Μπορεί να σκεφτεί πριν απαντήσει.

pantsik είπε...

@Gipas: Δεν συμφωνώ πως η σωστή απάντηση είναι δεν ξέρω. Το ερώτημα που κάνεις στην τρίτη περίπτωση δημιουργεί αντίφαση και δεν παίρνει απάντηση. Αν σε ρωτήσω π.χ. αν το διαστημόπλοιό σου είναι μαύρο δεν μπορείς να μου απαντήσεις δεν ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

αν ο αριθμοσ σου ειναι 1 8α πεισ ναι αν ειναι 2 8α πεισ οχι και αν ειναι 3 8α πεισ δεν ξερω

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 15 Φεβρουάριος, 2012 21:32: Διάβασε ξανά τη σημείωση στο τέλος.

pantsik είπε...

@rockwave: Σωστή και πρωτότυπη η λύση σου!

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Φεβρουάριος, 2012 17:01: Λυπάμαι, δεν μπορώ.

pantsik είπε...

@ION: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αντί για "δεν ξέρω" η σωστή απάντηση είναι "όχι".

pantsik είπε...

@ION: Το 1 δεν είναι μεγαλύτερο από το 1 όπως ρώτησες, γι αυτό η σωστή απάντηση είναι όχι.

pantsik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantsik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantsik είπε...

@ION: Τώρα δέχομαι σωστή την απάντησή σου.

pantsik είπε...

@soulis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@basileios: Η ερώτησή σου απαντιέται με δύο ναι και ένα όχι.

pantsik είπε...

@BOMBER: Γράφω στη σημείωση πως απαγορεύεται να αντιστοιχίσεις τους 3 αριθμούς σε άλλες έννοιες.

pantsik είπε...

@BOMBER: Θεωρώ πως στις διαιρέσεις με το μηδέν η σωστή απάντηση δεν είναι δεν ξέρω αλλά όχι. Το γιατί μπορείς να το βρεις στα προηγούμενα σχόλια.

pantsik είπε...

@koritsares: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@BOMBER: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@sbetsika: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@PAPILLON: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ψάξε στη wikipedia ή κάπου αλλού ποιοι αριθμοί θεωρούνται μονοί και ποιοι ζυγοί.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Μάρτιος, 2012 18:21: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@MrKitsos: Νομίζω πως στο 3 η σωστή απάντηση είναι όχι. Είσαι όμως κοντά σε μία λύση.

pantsik είπε...

@efthymis: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση στην 3η σου ερώτηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@manwlou: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση στη 2η ερώτησή σου είναι όχι.

pantsik είπε...

@manwlou: Θα σου πρότεινα να μην ασχοληθείς καθόλου με το μηδέν.

pantsik είπε...

@takis: Θεωρώ πως η σωστή απάντηση στην 3η ερώτησή σου είναι όχι.

pantsik είπε...

@nasok: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Απρίλιος, 2012 16:14: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@percival: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 12 Απρίλιος, 2012 19:57: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@takis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@p@nos: Καλή προσπάθεια, αλλά δεν συμφωνώ με το "δεν ξέρω" στην 3η ερώτηση. Για μένα η σωστή απάντηση είναι "όχι" όταν δεν ισχύει η υπόθεση.

pantsik είπε...

@p@nos: Επίσης, στην 3η ερώτηση η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη μου είναι "όχι", με τη λογική ότι η απάντηση σε μία ερώτηση που περιέχει προϋπόθεση που δεν ισχύει πρέπει να είναι αρνητική. Άλλο παράδειγμα: Το άλογό σου έχει 4 πόδια; Η πιο σωστή απάντηση μεταξύ των τριών είναι "όχι".

p@nos είπε...

Πιστεύω ότι υπάρχει ισότιμη βαρύτητα τόσο στο ναι όσο και στο όχι. Άρα για να μπορέσεις να απορρίψεις κάτι με σιγουριά σημαίνει ότι γνωρίζεις τι άλλο συμβαίνει..Στην τελευταία περίπτωση που προτείνω, επειδή οδειγούμαστε στο άπειρο μπορεί να είναι ακέραιος αριθμός αλλά μπορεί και όχι. Άρα λογικά δεν μπορείς να απαντήσεις όχι γιατί τότε είναι σαν να γνωρίζεις τι συμβαίνει. Συνεπώς, θεωρώ ότι η μόνη λογική απάντηση είναι το δε γνωρίζω. Το μόνο σίγουρο λοιπόν είναι ότι δε γνωρίζουμε τι συμβαίνει σε ακραίες περιπτώσεις (και δεν εννοώ τη χρυση αυγή)όπως είναι το άπειρο.

p@nos είπε...

Συμφωνώ ότι όταν δεν ισχύει η προυπόθεση η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι. Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση δεν γνωριζουμε αν ισχύει η προυπόθεση, επειδή ακριβώς δε γνωρίζουμε αν στο άπειρο ένας αριθμός θα είναι ακέραιος ή όχι. Ουσιαστικά πρόκειται για μια ερώτηση που χησιμοποιεί αυτό το μοναδικό τέχνασμα.

pantsik είπε...

@p@nos: Η απάντηση στο ερώτημα "ποιο είναι το αποτέλεσμα της διαίρεσης 1/0 ;" δεν είναι "το άπειρο" αλλά "δεν υπάρχει αποτέλεσμα γιατί η διαίρεση δεν ορίζεται".
Το άπειρο είναι μία μαθηματική έννοια που δεν συναντάμε ποτέ στον πραγματικό κόσμο. Θα σου πρότεινα λοιπόν να το αφήσουμε στην ησυχία του και να σκεφτείς κάτι απλούστερο και πιο χειροπιαστό.
ΥΓ: Δεν έχω μετρήσει σαν λανθασμένες τις απαντήσεις σου σε αυτόν τον γρίφο.

p@nos είπε...

Δεν μίλησα για αποτέλεσμα διαίρεσης 1/0 αλλά για το αν ο αριθμός που προκύπτει είναι ακέραιος. Συνεπώς δε γνωρίζουμε αν προκύπτει ακέραιος ή μη επειδή ακριβώς δεν ορίζεται εκ προιμίου αυτή η διαίρεση. Το θέμα πάντως δεν κολλάει εκεί που λες, γιατί ακόμα και έτσι να είναι θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε σαν ερώτηση το lim που αυτό είναι δεδομένο ότι τείνει στο άπειρο. Όπως και να χει αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει και απλούστερη λύση, ωστόσο νομίζω ότι και αυτή που προτείνω είναι πάρα πολύ λογική. Δες το πάντως ξανά.. Δεν επιμένω άλλο, μόλις βρω και τη δικιά σου θα σου ξαναστείλω..

pantsik είπε...

@p@nos: ΟΚ. Μέχρι στιγμής μου έχουν στείλει γύρω στις 10 διαφορετικές λύσεις που δεν έχουν σχέση με το άπειρο. Προσπάθησε να ανακαλύψεις μία από αυτές.

pantsik είπε...

@thanosda: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@nick: Η απάντηση στην τρίτη ερώτησή σου είναι "όχι" αντί για "δεν ξέρω".

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 29 Μάϊος, 2012 15:34: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@pantws_oxi_o_bieber: Δεν συμφωνώ πως η απάντηση στην τρίτη ερώτηση είναι δεν ξέρω. Η ερώτηση στην τελευταία περίπτωση γίνεται αντιφατική και δεν έχει απάντηση.

pantsik είπε...

@qwerty: Κι εγώ σε ευχαριστώ. Υπέθεσε πως η Άννα έχει και τις γνώσεις και τον χρόνο για να απαντήσει στις ερωτήσεις του Βασίλη.

pantsik είπε...

@qwerty: Συγχαρητήρια! Η πρώτη απάντησή σου ήταν σωστή. Στη δεύτερη η ιδέα σου ήταν καλή, αλλά νομίζω πως το ζητούμενο ισχύει σίγουρα ανεξάρτητα αν εμείς το έχουμε ανακαλύψει ή όχι.

pantsik είπε...

@forest: Έχω ένσταση. Η ερώτηση δεν είναι καλά ορισμένη οπότε η Άννα στην τρίτη περίπτωση δεν μπορεί να δώσει μια μαθηματικά σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@forest: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@vassilistrend: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Εννοείς ο αντίθετος, αλλά το 0 δεν είναι θετικός αριθμός.

pantsik είπε...

@vassilistrend: Στείλε πάλι ολοκληρωμένη την απάντησή σου. Θα σε συμβούλευα πάντως να μην προσπαθήσεις να εκμεταλλευτείς το μηδέν.

pantsik είπε...

@s0k1s: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν έχει το 1 θα απαντήσει όχι γιατί η διαίρεση με το 0 είναι αδύνατη.

pantsik είπε...

@s0k1s: Δεν κατάλαβα τι εννοείς.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Ιούλιος, 2012 02:59: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@marsia: Η ερώτησή σου απαντιέται με δύο ναι και ένα όχι.

pantsik είπε...

@Roland_Of_Gilead: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ο Άστατος: Για ανέλυσέ το λίγο αυτό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 09 Αυγούστου, 2012 22:43: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Mike Ambas: Θεωρώ σωστή την απάντησή σου. Υπάρχει και απλούστερη λύση.

pantsik είπε...

@Michalis14: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

BAndrew είπε...

Διευκρίνηση: Τι ακριβώς εννοείς "Οι τρεις αριθμοί δεν επιτρέπεται να αντιστοιχιστούν αυθαίρετα στις τρεις απαντήσεις ή σε άλλες έννοιες.";

pantsik είπε...

@BAndrew: Δηλαδή δεν μπορεί να πει: "αν έβαλες το 1 πες όχι, αν έβαλες το 2 πες ναι και αν έβαλες το 3 πες δεν ξέρω".

pantsik είπε...

@Tamy: Στην πρώτη σου ιδέα εκτός από ερώτηση, δίνεις μία επιπλέον πληροφορία στην Άννα (ότι δεν ξέρω πόσο κάνει 0^0), κάτι που δεν είναι αποδεκτό.
Στη δεύτερη ιδέα σου, στην περίπτωση που Ν=2 η Άννα θα απαντήσει "όχι" γιατί δεν θα βρει f(N)=2.
Δεν υπολογίζω λανθασμένες τις προσπάθειές σου, αλλά θα σε συμβούλευα να σκεφτείς κάτι απλούστερο που δεν περιέχει απροσδιόριστες μαθηματικές μορφές.

pantsik είπε...

@BAndrew: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Dimitris Tsarouhas: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν προκύπτει η απάντηση "δεν ξέρω" από την ερώτηση που προτείνεις.

pantsik είπε...

@Dimitris Tsarouhas: Δεν ήταν σωστές οι επόμενες δύο προσπάθειές σου. Στην πρώτη η ερώτηση δεν έχει νόημα και στη δεύτερη δεν προκύπτει η απάντηση "δεν ξέρω" για καμία τιμή του χ.

pantsik είπε...

@Dimitris Tsarouhas: Με μπέρδεψες με την νέα σου προσπάθεια. Δώσε μου τα τρία παραδείγματα.
Η προηγούμενη λύση που λες δεν ταιριάζει.

pantsik είπε...

@Dimitris Tsarouhas: Αυτήν την απάντηση την δέχομαι ως σωστή. Μπράβο.

pantsik είπε...

@erratic: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Τη βαθμολογία την ανανεώνω μία φορά την εβδομάδα. Η επόμενη ανανέωση θα είναι αύριο. Αν τότε θα έχεις κάποια αντίρρηση πες μου να τη διορθώσω. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

pantsik είπε...

@DepyAl: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@kev santor: Η ερώτησή σου απαντιέται με 1 ναι και 2 όχι.

pantsik είπε...

@Diam: Σύμφωνα με τους κανόνες της λογικής, στην περίπτωση που θα είχε βάλει το 2 θα απάνταγε "ναι".

pantsik είπε...

@nama: Πρωτότυπη η σκέψη σου. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Νοεμβρίου, 2012 17:41: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@voula: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Peter V: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Νοεμβρίου, 2012 14:44: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Θοδωρής: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Καλωσόρισες και σε ευχαριστώ.

pantsik είπε...

@G SOZELGI: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@George Chantziaras: Η ερώτηση που προτείνεις απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 14 Δεκεμβρίου, 2012 18:01: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@eva: Η ερώτησή σου απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@Charitakis Ioannis: Όπως έχω υποστηρίξει και πιο πάνω, κατά τη γνώμη μου η σωστή απάντηση στην τελευταία σου ερώτηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@Steli0s1: Σωστό. Ωραία η ιδέα σου!

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 27 Δεκεμβρίου, 2012 11:17: Διάβασε πάλι τη σημείωση στο τέλος.

pantsik είπε...

@Δημήτρης Αλεβίζος: Διατύπωσέ το καλύτερα γιατί δεν κατάλαβα τι εννοείς.

pantsik είπε...

@Charitakis Ioannis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 14 Ιανουαρίου, 2013 16:58: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Prefas: Γεια σου και σε ευχαριστώ. Η οργάνωση είναι κάτι που με χαρακτηρίζει.
Η απάντηση στην τρίτη ερώτηση που προτείνεις είναι "όχι" γιατί το μηδέν δεν είναι θετικός αριθμός.

pantsik είπε...

@Prefas: Δεν ήταν σωστή ούτε αυτή η απάντηση. Η απάντηση στην ερώτηση αν το μηδέν "είναι θετικός και ταυτόχρονα μη αρνητικός" είναι όχι γιατί δεν ικανοποιείται το πρώτο σκέλος της ερώτησης. Μια συμβουλή: ξέχνα το μηδέν.

pantsik είπε...

@vacha68: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η σωστή απάντηση στην τρίτη επιλογή είναι "όχι".

pantsik είπε...

@Giannis2: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Anestis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Haris kartalis: Ας πούμε πως η απάντησή σου είναι σωστή.

pantsik είπε...

@vergil8893: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@LazATG: Η ερώτηση που κάνεις είναι υποθετική και απαντιέται με "δεν ξέρω" ανεξάρτητα από τον αριθμό που έχει σκεφτεί η Άννα.

pantsik είπε...

@Antonios Seretis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Το μηδέν είναι ζυγός αριθμός γιατί αν διαιρεθεί με το 2 αφήνει υπόλοιπο 0.

pantsik είπε...

@vasperunho: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η σωστή απάντηση στην πρώτη περίπτωση είναι "όχι".

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 13 Φεβρουαρίου, 2013 00:06: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Stelios Larisa: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Εκεί που απαντάς "δεν ξέρω" η σωστή απάντηση είναι "όχι" γιατί δεν πληρούνται και οι δύο συνθήκες της ερώτησης.
Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Όποτε βλέπω πως μια εκφώνηση δημιουργεί σύγχυση, την αναπροσαρμόζω.

pantsik είπε...

@evelyn: Γράφω στη σημείωση ότι οι τρεις αριθμοί δεν επιτρέπεται να αντιστοιχιστούν στις τρεις απαντήσεις.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Φεβρουαρίου, 2013 21:11: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Μαρία: Τότε η απάντηση θα είναι σε κάθε περίπτωση όχι.

pantsik είπε...

@dimsot1989: Η λύση που σκέφτηκες είναι αποδεκτή. Στείλε την ολοκληρωμένη.

pantsik είπε...

@dimsot1989: Συγχαρητήρια! Και οι δύο λύσεις σου είναι σωστές. Η δεύτερη μπορεί να απλουστευθεί περισσότερο.

pantsik είπε...

@paschalisb: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Stelios Larisa: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Andreas: Δεν θεωρώ λανθασμένη την απάντησή σου, αλλά ξεφεύγει από τη λογική του γρίφου. Καλύτερα να σκεφτείς κάτι άλλο.

pantsik είπε...

@Nikiforos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@sf: Και οι δύο λύσεις σου είναι απολύτως αποδεκτές. Μπράβο!

pantsik είπε...

@lakostas: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η σωστή απάντηση στην τρίτη ερώτηση είναι "όχι" γιατί η διαίρεση είναι αδύνατη.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 280   Νεότερο› Νεότερο»