Ο σατανικός επιστήμονας Δρ. Claw έχει φυλακίσει τον Αστυνόμο Σαΐνη μέσα σε ένα ερμητικά κλειστό δωμάτιο. Το δωμάτιο περιέχει μία πόρτα που ανοίγει μόνο με την εισαγωγή κάποιου κωδικού, ένα τραπέζι πάνω στο οποίο υπάρχουν κάποια βαρίδια και ένα φύλλο με οδηγίες κολλημένο στον τοίχο.
Ξαφνικά ακούγεται η φωνή του Δρ. Claw να λέει: «Αυτή τη φορά την πάτησες Σαΐνη. Ο μόνος τρόπος να ελευθερωθείς από αυτό το δωμάτιο είναι να αποδείξεις την εξυπνάδα σου. Πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες που βλέπεις στον τοίχο για να βρεις τον κωδικό που ανοίγει την πόρτα. Έχεις όμως μόνο μία προσπάθεια να το επιτύχεις αυτό, διαφορετικά η πόρτα θα σφραγίσει για πάντα! Μουάχαχαχαχα.»
Ο Σαΐνης κοιτάζει στον τοίχο και διαβάζει τις παρακάτω οδηγίες:
Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
fandom, ΧΑΡΗΣ, aldel, batman1986, MrKitsos, stratos, swt, Michalis, Dimitrios, johnthegreek, kraptaki, gkk, saxon, Xiaris, theo, Xeliaz, Θανάσης Παπαδημητρίου, efthimis, percival, straniero, forest, sf, G SOZELGI, alexpsomi, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
Ξαφνικά ακούγεται η φωνή του Δρ. Claw να λέει: «Αυτή τη φορά την πάτησες Σαΐνη. Ο μόνος τρόπος να ελευθερωθείς από αυτό το δωμάτιο είναι να αποδείξεις την εξυπνάδα σου. Πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες που βλέπεις στον τοίχο για να βρεις τον κωδικό που ανοίγει την πόρτα. Έχεις όμως μόνο μία προσπάθεια να το επιτύχεις αυτό, διαφορετικά η πόρτα θα σφραγίσει για πάντα! Μουάχαχαχαχα.»
Ο Σαΐνης κοιτάζει στον τοίχο και διαβάζει τις παρακάτω οδηγίες:
- Στο διπλανό δωμάτιο υπάρχει μια ζυγαριά δύο δίσκων. Πάνω στον ένα δίσκο της υπάρχει ένα σφραγισμένο μαύρο σακί που περιέχει έναν αριθμό από βόλους, περισσότερους από έναν, οι οποίοι ζυγίζουν όλοι τον ίδιο ακέραιο αριθμό γραμμαρίων, μεγαλύτερο του ενός γραμμαρίου.
- Αν ήξερες το συνολικό βάρος των βόλων θα μπορούσες να υπολογίσεις πόσοι βόλοι είναι. Ο αριθμός των βόλων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για σένα γιατί είναι ο ίδιος με τον κωδικό που ανοίγει την πόρτα.
- Πάνω στο τραπέζι δίπλα σου υπάρχουν κάποια βαρίδια, τα οποία ζυγίζουν όλα τον ίδιο ακέραιο αριθμό γραμμαρίων και το συνολικό τους βάρος είναι 4 κιλά.
- Αν σου επιτρεπόταν να κάνεις δοκιμές με αυτά τα βαρίδια πάνω στη ζυγαριά, θα κατάφερνες τελικά να βρεις το συνολικό βάρος των βόλων χωρίς να αγγίξεις το σακί τους. Θεώρησε το βάρος του σακιού αμελητέο, γιατί έχει αφαιρεθεί από το βάρος του δίσκου του.
Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
fandom, ΧΑΡΗΣ, aldel, batman1986, MrKitsos, stratos, swt, Michalis, Dimitrios, johnthegreek, kraptaki, gkk, saxon, Xiaris, theo, Xeliaz, Θανάσης Παπαδημητρίου, efthimis, percival, straniero, forest, sf, G SOZELGI, alexpsomi, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
120 σχόλια:
@fandom: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@ΧΑΡΗΣ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@aldel: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@ΧΑΡΗΣ: Και στις δύο ερωτήσεις σου η απάντηση είναι ναι. Σκέψου πιο προσεκτικά και θα το βρεις. Νομίζω πως σου βρήκα ασχολία για σήμερα :-)
Για να σας παρηγορήσω λίγο θα σας πω πως κι εγώ έδωσα την ίδια απάντηση με εσάς.
@fandom: Είσαι ο κλασικός αφηρημένος μαθηματικός, που μπορεί να αποτύχει να λύσει μια πολύ δύσκολη άσκηση επειδή έκανε λάθος σε έναν πολλαπλασιασμό! Τα συγχαρητήρια θα στα δώσω μόλις διορθώσεις τον κωδικό που ανοίγει την πόρτα.
@fandom: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου είναι η πρώτη σωστή σε αυτόν τον πολύ δύσκολο αλλά και πολύ έξυπνο γρίφο.
@ΧΑΡΗΣ: Μπράβο Χάρη! Πολύ σωστή η λύση σου. Γι αυτόν τον γρίφο πιστώνεσαι με μία σωστή απάντηση σε δύο προσπάθειες.
@aldel: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Αν και στην τελευταία παράγραφο της λύσης το ένα σκέλος δεν είναι σωστό, καταλήγεις στο σωστό αποτέλεσμα.
@Anonimos: Γνωρίζει και αυτό συνάγεται εύκολα από τα δεδομένα του προβλήματος.
@Anonimos: 1) Δεν είναι απαραίτητο αυτό που γράφεις. Αν το σκεφτείς λίγο περισσότερο θα δεις πως γίνεται και διαφορετικά.
2) Ούτε κι αυτό είναι απαραίτητο.
3) Το μήνυμα αυτό χρεώνεται με 1,43€ / λεπτό + ΦΠΑ. Αστειεύομαι, δεν πιάνεται σαν απάντηση.
@Anonimos: Θα οδηγηθείς στα σίγουρα σε λάθος.
@batman1986: Συγχαρητήρια!! Είσαι ο πρώτος λύτης του site που απάντησε σωστά σε αυτόν τον γρίφο με την πρώτη προσπάθεια.
Τουλάχιστον πες μας σε πιο επεισόδιο έγιναν όλα αυτα μπας και το βρώ!
(Βάζεις όλο και πιο δύσκολα .... το ξέρεις?) :(
@MrKitsos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Έκανες κι εσύ ένα λάθος στην τελική πράξη αλλά το αντιπαρέρχομαι.
@antinetrino: Το ξέρω. Μάλλον έχω πάρει κάτι από τον σαδισμό του Dr. Claw.
@pegasusgr: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Νοέμβριος, 2010 18:52: Η πρώτη σου πρόταση ήταν σωστή. Η συνέχεια όχι.
@xazos+xaroumenos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Νοέμβριος, 2010 18:29: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@enfante gatee: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Θα έχει διαφορετικό αριθμό βαριδιών από αυτούς που γράφεις.
@stratos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
@stratos: Δεν μπορώ να σου απαντήσω δημοσίως. Στείλε μου αν θες το e-mail σου.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 03 Δεκέμβριος, 2010 01:50: A=B
@stratos: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.
@XOYLK: Σωστά το σκέφτηκες, αλλά έχει να κάνει και με άλλα στοιχεία που δίνονται στις οδηγίες.
@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@Michalis: Μπράβο Μιχάλη! Πολύ σωστά!
@ksekarfotos: Ναι, εννοεί αυτό που κατάλαβες. Δεν υπάρχουν σάλτσες στις οδηγίες. Όλα τα στοιχεία είναι χρήσιμα.
@ksekarfotos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
@ksekarfotos: Έχεις δίκιο, δεν αναφέρεται αυτό που λέω στην πρώτη οδηγία. Από τις δύο λύσεις που προτείνεις, η δεύτερη αντιβαίνει στις οδηγίες 3 και 4, τουλάχιστον με τον τρόπο που απ' ότι κατάλαβα το εννοείς. Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει και άλλη εναλλακτική δυνατότητα που δεν την αναφέρεις και δεν αντιβαίνει ούτε στην οδηγία 2 ούτε στις 3 και 4.
Δεν του επιτρέπεται τελικά να κάνει πραγματικές δοκιμές στη ζυγαριά.
@ksekarfotos: Όχι, δεν είσαι σε καλό δρόμο.
@johnthegreek: Το σκεπτικό σου είναι σωστό και μάλιστα σε αυτό βασίζεται η λύση τη γρίφου!
@johnthegreek: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@kraptaki: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
@saxon: Η λογική σου μέχρι εκεί που έχεις φτάσει είναι σωστή. Στη δεύτερη ερώτηση η απάντησή μου είναι: δεν νομίζω.
@gkk: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
Θα μπορούσε να έχει πολλά βαρίδια (επειδή λες οτι χωράνε όλα σε ένα τραπέζι), π.χ πάνω απο 100 ή ακόμα και 2000?
@kraptaki: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.
@griffith: Ναι, θα μπορούσε.
@Gkk: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Θα βοηθούσε αν μου έγραφες το σκεπτικό σου.
@Gkk: Κάποια πράγματα που γράφεις είναι σωστά και κάποια όχι.
@saxon: Το 1 δεν είναι σωστό. Το 2 είναι σωστό.
Για τον πάγο δεν βρίσκω την απάντησή σου. Αν θέλεις ξαναστείλτην.
@gkk: Συγχαρητήρια! Η τελευταία απάντησή σου ήταν σωστή.
@saxon: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ξαναδιάβασε τη δεύτερη οδηγία.
@Zort: Your answer was incorrect. If he had the weights you mention, he couldn't be sure about the code.
@Zort: I think the misunderstanding is that you assumed the total weight as 4 gr instead of the correct 4000 gr.
παντσικ θα δμοσιευσεις καμια απάντυσυ
@Ανώνυμος: Προς το παρόν δεν έχω τέτοια πρόθεση.
lanthasmenh?
Τι να τις κάνεις τις λανθασμένες;
na tis xrisimopiiso os...empneusi
@Ανώνυμος: Σου εγγυώμαι ότι ειδικά σε αυτόν τον γρίφο αν βασιστείς στη λογική κάποιου που τελικά έκανε λάθος θα μπερδευτείς περισσότερο.
@saxon: Τελικά τα κατάφερες! Ένα μεγάλο μπράβο για την επιμονή σου και τη σωστή και πλήρη ανάλυση που έκανες.
@Xiaris: Υπάρχει και μια τρίτη δυνατότητα που δεν την ανέφερες. Σκέψου το καλύτερα.
@Xiaris: Όχι. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα μπορούσε να είναι σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@Xiaris: Ναι.
@Οδυσσεας: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
@Xiaris: Προφανώς και μπορεί να υπολογίσει το βάρος του κάθε βαριδιού. Η νέα σου απάντηση όμως δεν μπορεί να είναι σωστή.
@Xiaris: Τελικά τα κατάφερες! Συγχαρητήρια!
@ΘΑΝΑΤΟΣ: Γράψε μου σε παρακαλώ αναλυτικά τη λογική που σε οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα.
@ΘΑΝΑΤΟΣ: Χρειάζομαι ακόμα μια διευκρίνιση. Γράψε μου το email σου γιατί δεν μπορώ να στη διατυπώσω δημόσια.
@Vizener: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 02 Οκτώβριος, 2011 14:12: Τον έχουν λύσει ήδη ορισμένοι.
@theo: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
Για να σε βοηθήσω λίγο θα σου πω πως η πρώτη παράγραφος της λύσης σου είναι σωστή.
@theo: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Δεκέμβριος, 2011 18:32: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
@st: Καλά το ξεκίνησες αλλά το χάλασες προς το τέλος. Μην στεναχωριέσαι όμως, ο γρίφος είναι δύσκολος. Καλή χρονιά και σε σένα.
@Xeliaz: Δεν την παρέλαβα. Στείλ την πάλι.
@Xeliaz: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή και πολύ αναλυτική.
@Θανάσης Παπαδημητρίου: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@asofe: Καλά το ξεκίνησες, αλλά το χάλασες στη συνέχεια. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα μπορούσε να προσδιορίσει τον αριθμό των βόλων.
Απάντησα σήμερα στα προηγούμενα μηνύματά σου.
@asofe: Ναι, πρέπει να βρεις τον κωδικό εσύ, δεν αρκεί να μου πεις πως θα τον έβρισκε ο Σαϊνης. Η ανάλυση που μου έστειλες δεν είναι σωστή.
@zzz: Η ζυγαριά είναι στο δίπλα δωμάτιο και δεν μπορεί να τη χρησιμοποιήσει. Επίσης πρέπει να βρεις τον κωδικό εσύ.
@efthimis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@xp2012: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@xp2012: Όχι. Είναι πιο έξυπνος.
@xp2012: Σωστή είναι η σκέψη σου αλλά η συνέχεια είναι διαφορετική. Ο κωδικός είναι μόνο ένας.
@xp2012: Ισχύει αυτό που λες στην αρχική σου λύση μέχρι εκείνο το σημείο. Δεν είναι λάθος.
Το έξυπνος πήγαινε στον γρίφο όχι στον Σαΐνη. Για να τον λύσουμε εμείς θα πρέπει να φανούμε πιο έξυπνοι από τον Σαΐνη ακριβώς επειδή δεν ξέρουμε τα βαρίδια.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Μάρτιος, 2012 12:46: Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Κάνεις λάθος στο βήμα 4 του συλλογισμού σου.
Γιατί δεν συμπληρώνεις ένα ψευδώνυμο ώστε να σε αναγνωρίζω και να συμμετέχεις και στη βαθμολόγηση;
@percival: Καλωσόρισες στο site και καλή επιτυχία. Κάνεις λάθος στα βήματα 5 και 6. Για να ξεφύγεις από το αδιέξοδο σου λείπει μια έμπνευση.
@percival: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.
@xp2012: Ναι, λείπει κάτι.
@xp2012: Η απάντησή σου δεν είναι σωστή, αλλά νομίζω πως περιέχει τη βάση για να βρεις τη σωστή απάντηση.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 12 Απρίλιος, 2012 17:55: Ναι, θα μπορούσε να ισχύει η περίπτωση που λες.
@straniero: Μπορεί να ισχύει και το δεύτερο ενδεχόμενο που αναφέρεις.
@straniero: Συγχαρητήρια!! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@nick: Δεν επιτρέπεται να σου πω.
@giorgaras55: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό, γιατί ξεφεύγει από τα όρια της διευκρίνισης και γίνεται στοιχείο της λύσης.
@giorgaras55: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου. Το ίδιο ισχύει και για την επόμενη.
@giorgaras55: Δεν ήταν σωστή η τρίτη απάντησή σου.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 29 Ιούλιος, 2012 20:58: Δεν ήταν σωστή η τρίτη απάντησή σου.
@komis: Σωστό είναι. Γράψε μου τον τρόπο αλλά στα ελληνικά.
@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Αρκεί η οδηγία 2 από μόνη της.
@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Ναι, μπορεί.
@Tamy: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρέπει να καταλήξεις σε έναν κωδικό. Για να σε βοηθήσω λίγο θα σου πω πως έχεις λάθος στην πρόταση που αρχίζει από " Έτσι βέβαια, ...".
@forest: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Η οδηγία 2 δίνει μια πληροφορία στον Σαΐνη, αλλά όχι αυτή που υποθέτεις. Δηλαδή στα δύο παραδείγματα που γράφεις δεν μπορεί ο Σαΐνης να αποκλείσει κανένα ενδεχόμενο.
@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Αναφέρομαι στα δύο παραδείγματα που έγραψες στο τέλος. Η οδηγία 2 δεν δίνει στον Σαΐνη το αποτέλεσμα που υποθέτεις.
@Manolis Panteli: Πράγματι είναι λάθος.
@ioannesx: Η προσπάθειά σου ήταν φιλότιμη αλλά λανθασμένη. Έχεις λάθος στην πρόταση που ξεκινάει από "Συνεπώς...".
@sf: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@G SOZELGI: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
@gerodiak: Δεν μπορεί να κάνει πραγματικές δοκιμές με τα βαρίδια γιατί ο ζυγός είναι σε άλλο δωμάτιο.
@Λαέρτης: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ακόμα και αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις, πάλι δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
Υπάρχει περίπτωση, εάν βρεις το κλειδί της λύσης, να σου αρέσει ο γρίφος ακόμα περισσότερο.
@alexpsomi: Άψογος! Συγχαρητήρια!
@Γιασσιράνης Δημήτριος: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 31 Δεκεμβρίου, 2013 20:19: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
@ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.
@dchristof: Όχι, δεν είναι ακριβώς έτσι.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Ιανουαρίου, 2014 12:22: Χαχαχα. Λυπάμαι δεν μπορώ :-)
@Γρηγόρης: Όχι, δεν είναι σωστά τα συμπεράσματά σου.
@poe815: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν είχε τα βαρίδια που αναφέρεις δεν θα ήταν σίγουρος για τον αριθμό των βόλων.
@gerodiak: Ο σάκος με τους βόλους δεν μπορεί να ανοιχτεί. Τα βαρίδια μπορούν να ζυγίζουν 1 γραμμάριο. Το αποτέλεσμα που μου έγραψες είναι σωστό, αλλά θα χρειαστεί να μου στείλεις και την ανάλυση που σε οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα.
@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Μαΐου, 2017 20:48: Θα πρέπει να γίνεις μέλος για να στέλνεις απαντήσεις στους άλυτους γρίφους 1-100. Διάβασε σχετικές οδηγίες. Ευχαριστώ.
@Cris: Από 1/12/2020 δεν είναι δυνατή η αποστολή λύσεων στους άλυτους γρίφους από μη μέλη. Αν θέλετε να παραγγείλετε 100 γρίφους με τις λύσεις τους κοιτάξτε στην κορυφή της σελίδας ή κάτω από αυτό το μήνυμα για λεπτομέρειες.
Μόνο για μέλη: Γράψτε την απάντησή σας