Μετρήστε την ευφυΐα σας!

Πόσο έξυπνοι είστε; Βρείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα λύνοντας μερικούς από τους καλύτερους γρίφους αυτού του blog, συγκεντρωμένους σε μία εφαρμογή Android. Κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play Store.

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Υπολογισμού - Το ρολόι της Τικ-τοκ (*****)

γρίφος ρολόι
Η πόλη Τικ-τοκ έχει ένα ρολόι που μένει για πάντα στη μνήμη όσων την επισκέπτονται. Όπως φαίνεται και στο σχήμα, το ρολόι αποτελείται από 12 όμοιους αριθμημένους δίσκους, τοποθετημένους σε κύκλο έτσι ώστε ο κάθε δίσκος να εφάπτεται με τους δύο γειτονικούς του και με τον μεγάλο κυκλικό δίσκο στο κέντρο. Το ρολόι έχει επίσης στην εξωτερική πλευρά του έναν τροχό, που έχει την ίδια ακτίνα με τους 12 δίσκους και συνδέεται από το κέντρο του στον λεπτοδείκτη του ρολογιού με μία βέργα και ένα ελατήριο. Το ελατήριο τραβάει τον τροχό προς το κέντρο του ρολογιού, έτσι ώστε καθώς ο λεπτοδείκτης περιστρέφεται, ο τροχός να κυλάει πάνω στους δίσκους χωρίς να χάνει ποτέ την επαφή του με αυτούς.
Ένα μυρμήγκι έχει ανέβει πάνω στον λεπτοδείκτη και κοιτάζει τον εξωτερικό τροχό. Πόσες φορές θα τον δει να περιστρέφεται σε διάστημα μίας ώρας;

Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
takis7up, enfante gatee, batman1986, MrKitsos, swt, Dimitrios, Michalis, stratos, peterpan, prof, ΓΡΗΓΟΡΗΣ, kraptaki, Eleni, aldel, Xiaris, ΘΑΝΑΤΟΣ, stavgeor, tasosi2008, theo, efthimis, Θανάσης Παπαδημητρίου, asofe, Gipas, ΕΑΛΕΞΙΟΥ, xp2012, percival, depier-2012, DepyAl, saxon, G SOZELGI, dimsot1989, vassilistrend, mavres14, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗΣ, sf, Πειραχτήρι, Kris Geo, Agis Papadatos, daskalos1971, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, Γιάννης Α, John Salt, Βαγγέλης

293 σχόλια:

1 – 200 από 293   Νεότερο›   Νεότερο»
Μάστορας Κώστας είπε...

τι ακριβώς ρωτάς, πόσες φορές περιστρέφεται γύρω απο τον κεντρικό τροχό ή πόσες φορές περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του;

Υπάρχει ασάφεια επιπλέον πως ακριβώς κινείται ο μικρός εξωτερικός τροχός (εχει τριβή ή γλιστράει πάνω στους άλλους;)

pantsik είπε...

@takis7up: Νομίζω πως είναι σαφές τι ακριβώς ρωτάω: πόσες φορές βλέπει το μυρμήγκι που βρίσκεται πάνω στον λεπτοδείκτη να περιστρέφεται ο εξωτερικός τροχός σε διάστημα μίας ώρας.
Επίσης λέω πως ο τροχός κυλάει πάνω στους δίσκους, όπως κυλάει μία ρόδα.

batman1986 είπε...

den yparxei thema peristrofis twn 12 troxwn e;

pantsik είπε...

@batman1986: Όχι, οι 12 δίσκοι είναι σταθεροί.

pantsik είπε...

@xazos+xaroumenos: Η προσπάθειά σου ήταν συγκινητική, αλλά το αποτέλεσμα ήταν εχμμ... πως να το πω.... μη αναμενόμενο.

pantsik είπε...

@Papaveri: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Papaveri: Δεν περιστρέφεται ο τροχός μία φορά το δευτερόλεπτο.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Δεκέμβριος, 2010 16:56: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@xazos+xaroumenos: Η θεώρηση που έκανες στην πρώτη σου πρόταση δεν δικαιολογείται από τη γεωμετρία του προβλήματος, οπότε κατέληξες σε λάθος αποτέλεσμα.

pantsik είπε...

@batman1986: Και τα δύο συμπεράσματα στα οποία κατέληξες δεν ήταν σωστά. Πρέπει να δεις το πρόβλημα πιο προσεκτικά.

pantsik είπε...

@ainstain_mind: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου :(

pantsik είπε...

@batman1986: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου. Με μια πρόχειρη ματιά βλέπω πως το αποτέλεσμα της τελευταίας παραγράφου σου είναι σωστό, ενώ το αποτέλεσμα της προ-τελευταίας είναι λάθος.

pantsik είπε...

@takis7up: Είσαι κοντά, αλλά το συμπέρασμα που κατέληξες δεν είναι σωστό. Δες πιο προσεκτικά όσα γράφεις για την κύλιση. Αν θέλεις στείλε μου και σχήμα με e-mail.

pantsik είπε...

@pegasusgr: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Μην ξεχνάς την κύλιση!

pantsik είπε...

@batman1986: Δεν έχω χρόνο να τη δω αναλυτικά. Κοίταξέ την καλύτερα εσύ και προσπάθησε να εντοπίσεις το λάθος. Έλεγξε το και πειραματικά για να δεις ότι δεν βγαίνει.

pantsik είπε...

@sotrixios: Το κατάλαβα αλλά δεν είναι σωστό. Σου λείπει κάτι.

pantsik είπε...

@takis7up: Συγχαρητήρια!! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν η πρώτη σωστή αυτού του γρίφου.

pantsik είπε...

@batman1986: Δώσε μου το e-mail σου να σου παραθέσω σχόλια πάνω στην απάντησή σου.

pantsik είπε...

@sotrixios: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@enfante gatee: Το αποτέλεσμά σου είναι σωστό, αλλά χρειάζομαι και τον τρόπο υπολογισμού σου.

pantsik είπε...

@civil: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου λείπει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@destyl: Όχι.

pantsik είπε...

@enfante gatee: Συγχαρητήρια!! Είσαι η πρώτη λύτρια που απαντάει σωστά σε αυτόν τον γρίφο με την πρώτη προσπάθεια. Να σου πω την αλήθεια δεν περίμενα να το καταφέρει κανείς αυτό.

pantsik είπε...

@sotrixios: :-D Αυτό που λες θα ίσχυε αν ο τροχός δεν κυλούσε.

pantsik είπε...

@batman1986: Το σωστό αποτέλεσμα ήταν αυτό που υπολόγισες στο προτελευταίο μήνυμά σου.

pantsik είπε...

@ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΙΡΗΝΗ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@sotrixios: Δεν εμφανίστηκε σωστά αυτό που έγραψες στο τέλος. Καταλαβαίνεις όμως τι θέλω να πω.

pantsik είπε...

@sotrixios: Όχι για το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@XOYLK: Όχι.

Ανώνυμος είπε...

itan diskolo

pantsik είπε...

@stavroula: Δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση ως προς το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@MrKitsos: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Δεκέμβριος, 2010 02:18: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@stratos: Ναι, στείλε την απάντησή σου με e-mail.

pantsik είπε...

@civil: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Δεκέμβριος, 2010 18:10: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@stratos: Αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο της λύσης σου ως προς το μυρμήγκι δεν είναι σωστό.

pantsik είπε...

@arisaek: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Vasilis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Ιανουάριος, 2011 18:02: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Dimitrios: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Dimitrios: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Ιανουάριος, 2011 00:45: Δεν ήταν σωστή η αναθεωρημένη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Ιανουάριος, 2011 09:13: Το μόνο που κινείται στο σύστημα είναι ο εξωτερικός τροχός. Οι δίσκοι είναι σταθεροί.

pantsik είπε...

@Michalis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@michalis christodoulou: Μόνο ο εξωτερικός τροχός κινείται. Η απάντησή σου δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@stratos: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Stoyo: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Ιανουάριος, 2011 17:27: Έχεις πέσει πολύ έξω.

pantsik είπε...

@mstasos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@DADINOU: Και οι δύο απαντήσεις σου ήταν λανθασμένες.

pantsik είπε...

@Δημητρης: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Δημητρης: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Xara: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου αλλά δεν είσαι και τελείως λάθος. Μήπως θεώρησες πως το διάστημα μεταξύ δύο δίσκων είναι ένα λεπτό;

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Ιανουάριος, 2011 00:57: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Αλέξανδρος: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Φεβρουάριος, 2011 15:19: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@agnosto aygo: Όχι.

pantsik είπε...

@Stoyo: Όχι, δεν έχεις δίκιο. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@jorgos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@dpap78: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@george: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Eris Skampis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Το πρώτο λάθος σου βρίσκεται στην πρόταση "Σε διάστημα 1 ώρας ο λεπτοδείκτης..."

pantsik είπε...

@Eris Skampis: Μην στεναχωριέσαι, όλοι κάνουμε λάθη απροσεξίας που και που. Σου έγραψα για πρώτο λάθος υπονοώντας πως υπάρχει και δεύτερο. Οι υπολογισμοί σου είναι σωστοί αλλά σου διαφεύγει κάτι σχετικό με την κίνηση.

pantsik είπε...

@Kostis: Είσαι κοντά, αλλά δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@Λαμπρος79: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Eris Skampis: Έχω λάβει δύο απαντήσεις από εσένα σε αυτόν τον γρίφο. Και οι δύο δεν ήταν σωστές. Σου απάντησα στη δεύτερη 3 μηνύματα πιο πάνω.

pantsik είπε...

@κωστικας: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Atopima: Όχι, δεν υπάρχει τέτοια πονηριά. Ο γρίφος είναι καθαρά υπολογιστικός.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Φεβρουάριος, 2011 20:37: Κι εγώ λέω πως κάνεις λάθος.

pantsik είπε...

@alex: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@κωστικας: Στείλτο στο pantsik "at" yahoo.gr

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Φεβρουάριος, 2011 01:28: Ο γρίφος ρωτάει για περιστροφές όχι περιφορές.

pantsik είπε...

@efi ^_^: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 27 Φεβρουάριος, 2011 15:57: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@peterpan: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@κωστικας: Είδα το σχήμα που έστειλες. Η απάντησή σου όμως ήταν η ίδια που είχες στείλει και την προηγούμενη φορά και σου είχα απαντήσει πως δεν είναι σωστή. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό. Δεν χρεώνεσαι με νέα λάθος απάντηση.

pantsik είπε...

@ΓΕΩΡΓΙΟΣ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Μάρτιος, 2011 21:23: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@prof: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Λαμπρος79: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 02 Μάρτιος, 2011 19:24: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 03 Μάρτιος, 2011 15:59: Ο γρίφος ρωτάει για περιστροφές όχι περιφορές.

pantsik είπε...

@ΓΡΗΓΟΡΗΣ: Ναι!

pantsik είπε...

@giokoy: Ο γρίφος ζητάει πόσες φορές θα δει το μυρμήγκι να περιστρέφεται ο τροχός.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 10 Μάρτιος, 2011 13:19: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 11 Μάρτιος, 2011 19:05: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 12 Μάρτιος, 2011 18:05: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@monk: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@kraptaki: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Μάρτιος, 2011 17:08: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@kraptaki: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@CHRISTOS: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@p-antis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@konikuno: Στην πρώτη σου απάντηση σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό. Στη δεύτερη νομίζω πως απομακρύνθηκες από τον σωστό υπολογισμό.

pantsik είπε...

@konikuno: Νομίζω πως το ίδιο αποτέλεσμα έστειλες και στην πρώτη σου απάντηση και σου έγραψα πως σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό. Δεν θεωρώ αυτήν την απάντηση ως νέα λανθασμένη.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Απρίλιος, 2011 00:37: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Γλυκερια ΙΙ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Μάλλον δεν έλαβες υπόψη σου τι βλέπει το μυρμήγκι στον υπολογισμό σου.

pantsik είπε...

@Eleni: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 11 Μάϊος, 2011 18:20: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@aldel: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Μάϊος, 2011 13:55: Είσαι πολύ μακριά. Μήπως μετράς δευτερόλεπτα;

pantsik είπε...

@aldel: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Stelios: Ήσουν κοντά, αλλά δεν είναι αυτό. Σκέψου τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Stelios: Στη φυσική το αποτέλεσμα μιας μέτρησης μπορεί να εξαρτάται από το σημείο αναφοράς, δηλαδή τη θέση του παρατηρητή που διεξάγει τη μέτρηση στο χώρο (και πιθανώς και στον χρόνο). Αυτό συμβαίνει και σ' αυτήν την περίπτωση (όχι για τον χρόνο, παρόλο που όλα συμβαίνουν πάνω σ' ένα ρολόι).

pantsik είπε...

@Kontoleon: Κι εσύ επίσης ήσουν κοντά, αλλά δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση. Σκέψου τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Ιούνιος, 2011 12:26: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Dealan3: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@Xiaris: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@annoulini: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Nick: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@maria: Ο γρίφος ρωτάει πόσες φορές περιστρέφεται ο τροχός γύρω από τον άξονά του, όχι πόσες φορές περιφέρεται γύρω από το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Ιούλιος, 2011 00:00: Ο γρίφος ρωτάει πόσες φορές περιστρέφεται ο τροχός γύρω από τον άξονά του, όχι πόσες φορές περιφέρεται γύρω από το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Ιούλιος, 2011 16:31: Κοντά έπεσες.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Ιούλιος, 2011 16:16: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Ιούλιος, 2011 19:17: Διάβασε προσεκτικά τι ρωτάει ο γρίφος.

pantsik είπε...

@Walker: Είσαι κοντά αλλά ο υπολογισμός που έκανες δεν αντιστοιχεί στο μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@ΘΑΝΑΤΟΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@stavgeor: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@stavgeor: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@stavgeor: Δεν ήταν σωστή η τρίτη απάντησή σου.
Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Θα δεις το όνομά σου στη λίστα στην επόμενη ενημέρωση που θα κάνω.

pantsik είπε...

@stavgeor: Πράγματι, αυτή είναι η σωστή απάντηση. Επειδή όμως έγραψες πολλές, θα χρειαστεί να μου γράψεις τον τρόπο υπολογισμού που έκανες.

pantsik είπε...

@stavgeor: Σωστή και η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Αύγουστος, 2011 14:03: Απαιτείται αιτιολόγηση.

pantsik είπε...

@p.kritikos: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Van Gos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ειδικά αυτό με τα λεπτά που αναφέρεις είμαι σίγουρος πως σου ξέφυγε.
Έχεις δίκιο πως οι δίσκοι λειτουργούν ως γρανάζια και ίσως ήταν καλύτερα να το διατυπώσω έτσι, αλλά σε αυτή τη μορφή νομίζω είναι απλούστερο γεωμετρικά.

pantsik είπε...

@Van Gos: Δεν πειράζει, το κατάλαβα πως μπερδεύτηκες. Δυστυχώς ούτε κι αυτή η απάντηση είναι η σωστή. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@κατερινα τσοκου: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@civil: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@civil: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@vlassis: Δεν κατάλαβα την ανάλυσή σου, αλλά δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση. Ο τροχός είναι συνδεδεμένος στον λεπτοδείκτη.

pantsik είπε...

@akousis: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Δ.Δ.: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@saxon: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@saxon: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@tasosi2008: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.
Μπορείς στο "Όνομα / Διεύθυνση URL να συμπληρώνεις μόνο το tasosi2008 (δεν χρειάζεται πλήρες email) ή αν έχεις φτιάξει λογαριασμό στο blogger να υπογράφεις με το όνομα που αντιστοιχεί σε αυτόν τον λογαριασμό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Σεπτέμβριος, 2011 02:58: Απαιτείται αιτιολόγηση.

pantsik είπε...

@tasosi2008: Δεν έλαβα τη δεύτερη λύση σου. Αν θέλεις ξαναστείλτην.

pantsik είπε...

@tasosi2008: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου. Ξανακοίτα τον υπολογισμό της γωνίας που έκανες.

pantsik είπε...

@tasosi2008: Η τρίτη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@theo: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@theo: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 15 Οκτώβριος, 2011 12:33: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ο γρίφος ρωτάει για περιστροφές όχι για περιφορές.

pantsik είπε...

@vakos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Οκτώβριος, 2011 15:18: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@vakos: Όχι, δεν είναι αυτό. Κάτι άλλο σου έχει ξεφύγει.

pantsik είπε...

@alexis-manolis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας.

pantsik είπε...

@Alekos_79: Θα ήθελα να μου στείλεις και την αιτιολόγηση του αποτελέσματός σου.

pantsik είπε...

@vakos: Μπράβο, η τελευταία σου απάντηση ήταν η σωστή. Ο επιμένων νικά.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 02 Νοέμβριος, 2011 15:36: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@kostakis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@NICKTHEGREEK: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Lucidreamer: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 28 Νοέμβριος, 2011 21:37: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 28 Νοέμβριος, 2011 22:25: Εντάξει, στη χαρίζω αυτή τη φορά :) Πάντως η απάντηση ήταν λάθος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Δεκέμβριος, 2011 01:22: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@eltsa85: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Δεκέμβριος, 2011 14:21: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@efthimis: Συγχαρητήρια!! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Πολύ λίγοι απαντούν σε αυτόν το γρίφο σωστά με την πρώτη προσπάθεια.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Δεκέμβριος, 2011 18:49: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Panagioths: Όχι, είσαι μακριά.

pantsik είπε...

@st: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@st: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@deba: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Ιανουάριος, 2012 02:24: Ο γρίφος ζητάει περιστροφές όχι περιφορές.

pantsik είπε...

@debade: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@trialon: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Xeliaz: Στην πρώτη ερώτησή σου, είναι πράγματι διαφορετικό. Στη δεύτερη, δεν έχουν σχέση οι διαστάσεις του μυρμηγκιού. Θα μπορούσε να είναι και άνθρωπος στη θέση του.

pantsik είπε...

@xara: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@γιαννης: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@xara: Θα αντιληφθεί την κίνηση γιατί ο γρίφος ρωτάει για περιστροφές του τροχού και όχι περιφορές γύρω από το κέντρο του ρολογιού. Στην πρώτη απάντησή σου ήσουν κοντά.

pantsik είπε...

@asofe: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@IOXRI: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@andreasi2008: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@Gipas: Είσαι κοντά αλλά η απάντησή σου δεν αντιστοιχεί στο τι βλέπει το μυρμήγκι.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Gipas: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: ΟΚ, με πρόλαβες γι αυτό δεν σε χρεώνω με λάθος απάντηση.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Η τελευταία απάντησή σου ήταν η σωστή!

pantsik είπε...

@xp2012: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
Συμπλήρωνε το ψευδώνυμό σου εκεί που λέει "Όνομα / Διεύθυνση URL".

pantsik είπε...

@xp2012: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου. Μετράς πολλές περιστροφές.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 15 Μάρτιος, 2012 04:30: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@xp2012: Είσαι πολύ κοντά αλλά μπερδεύεις τα λεπτά με τις ώρες. Σε μια πλήρη περιστροφή του λεπτοδείκτη έχει περάσει μία ώρα. Δεν πιάνω λάθος την απάντησή σου και περιμένω να τη διορθώσεις. Πρέπει να κάνεις και στρογγυλοποίηση, γιατί ο υπολογισμός σου ήταν προσεγγιστικός.

pantsik είπε...

@xp2012: Πράγματι βρήκες το δύσκολο και έχασες το προφανές. Πάντως τώρα είναι σωστό!

pantsik είπε...

@Thanasis Orfanos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Απρίλιος, 2012 23:20: Πράγματι.

pantsik είπε...

@percival: Όχι, δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@percival: Δεν είναι ούτε αυτή η σωστή απάντηση. Είσαι κοντά, αλλά πρέπει να σκεφτείς πόσες περιστροφές βλέπει το μυρμήγκι, όχι ένας εξωτερικός παρατηρητής. Αν έχεις απορίες στείλτες μου μαζί με το email σου.

pantsik είπε...

@percival: Η τελευταία απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@g.clifford: Χρειάζεται να στείλεις εξήγηση του σκεπτικού σου και τύπο.

pantsik είπε...

@takis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@takis: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Aliki: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@kostas13: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ganag: Θεώρησε πως ο τροχός ακολουθεί ακριβώς την κίνηση του λεπτοδείκτη.

pantsik είπε...

@Leo28: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@d..26: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@pantws_oxi_o_bieber: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

pantsik είπε...

@periman arnaitis: Δεν ήταν σωστή η αναθεωρημένη απάντησή σου. Σου ξεφεύγει κάτι από τον υπολογισμό.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 293   Νεότερο› Νεότερο»