Μετρήστε την ευφυΐα σας!

Πόσο έξυπνοι είστε; Βρείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα λύνοντας μερικούς από τους καλύτερους γρίφους αυτού του blog, συγκεντρωμένους σε μία εφαρμογή Android. Κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play Store.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Έμπνευσης - Γενέθλια (****)

Ο Πέτρος και η Κατερίνα είναι μεταξύ τους δίδυμοι (όχι στο ζώδιο). Η Κατερίνα γεννήθηκε λίγο μετά τον Πέτρο. Τα πρώτα γενέθλια του Πέτρου έπεσαν δύο μέρες μετά τα πρώτα γενέθλια της Κατερίνας. Πώς μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
stratos, batman1986, Michalis, swt, sotrixios, fighter, panos, sonap21, kraptaki, Nikos Stamatiou, ξενοφων, Naskas, Θανάσης Παπαδημητρίου, rockwave, tasosi2008, efthimis, xp2012, nasok, takis, alk, Θέμης, AlexiouG, percival, ΕΑΛΕΞΙΟΥ, p@nos, ΤΖΩΤΖΙΟΥ, pegasusgr, qwerty, GEORGIOS, Dreamkiller, Herc, Roland_Of_Gilead, tasoe, saxon, Mike Ambas, Tamy, Stefanos, Aliki, erratic, nama, L, Dimitris Tsarouhas, PraikoN, Charitakis Ioannis, nomnomnom, BAndrew, Peter V, vacha68, Ζήνος, Foris, Anestis, G SOZELGI, Λάκης Χ, Antonios Seretis, demetris72, Stelios Larisa, dimsot1989, Constantine K, sf, ioannesx, daskalos1971, κατερινα, τρυπητιανή, demistek, Kris Geo, Michaela, Μαρια Πανα, John, Κώστας, panoslep, alexpsomi, Georgia Panagopoulou, Kensh1n, nerd, Takaros Med, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΟΥΣΗΣ, Γιάννης Α, sciamano caotico, Γρηγόρης, kb666, Αχιλλέας, Stathis, Png, ilias.alkidis, sakis kefallinosMrKitsosJohn Salt, antonela, KiraDesu

477 σχόλια:

1 – 200 από 477   Νεότερο›   Νεότερο»
pantsik είπε...

@stratos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@batman1986: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Michalis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Νοέμβριος, 2011 20:27: Γίνε πιο συγκεκριμένος.

pantsik είπε...

@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@offspring: Όχι, δεν είναι αυτό. Η διαφορά των δύο ημερών αναφέρεται σε δύο ημερολογιακές ημέρες, δηλαδή σε διάστημα 48 ωρών.

Lucidreamer είπε...

Είναι δίδυμοι στο ζώδιο :P

pantsik είπε...

@Lucidreamer: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@demistek: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε πως η Κατερίνα γεννήθηκε μετά τον Πέτρο.

pantsik είπε...

@Theo: Είδες πως δεν βγαίνει και πήγες να το μαζέψεις στο δεύτερο μήνυμά σου :-) Δυστυχώς ούτε και με τον τρόπο που λες βγαίνει.

pantsik είπε...

@sotrixios: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@fighter: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@panos: Υπάρχει απλούστερη λύση. Επίσης το παράδειγμά σου πρέπει να είναι πραγματικό και όχι θεωρητικό.

pantsik είπε...

@panos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Το σενάριο που έγραψες στη δεύτερη παράγραφο είναι νομίζω περιττό.

pantsik είπε...

@NICKTHEGREEK: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Νοέμβριος, 2011 19:30: Πρέπει να γίνεις πολύ πιο συγκεκριμένος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Νοέμβριος, 2011 00:13: Πρέπει να γίνεις πολύ πιο συγκεκριμένος.

pantsik είπε...

@ΕΛΕΝΗ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Νοέμβριος, 2011 21:14: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν συμφωνεί με την εκφώνηση.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Νοέμβριος, 2011 22:05: Πρέπει να γίνεις πολύ πιο συγκεκριμένος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Νοέμβριος, 2011 12:03: Στείλτην με email.

pantsik είπε...

@kammenes: Πρέπει να γίνετε πολύ πιο συγκεκριμένες :)

pantsik είπε...

@gkk: Ο γρίφος αναφέρει πως η διαφορά μεταξύ των δύο γεννήσεων ήταν μικρή.

pantsik είπε...

@sonap21: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ξενοφων: Γεια σου Ξενοφώντα. Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων. Επίσης αυτό που γράφεις στο τέλος δεν λειτουργεί.

pantsik είπε...

@ξενοφων: Δεν ζητάω κάτι συγκεκριμένο. Αν μπορείς να βρεις μια περίπτωση που να ισχύουν όλοι οι όροι της εκφώνησης τότε θα την θεωρήσω σωστή.

pantsik είπε...

@pamela: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@ras: Όχι, δεν τους μπέρδεψαν.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 27 Νοέμβριος, 2011 15:55: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 29 Νοέμβριος, 2011 18:14: Ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις. Μήπως μπορείς να βρεις και την εξήγηση του γρίφου;

amy_st είπε...

έκανε πάρτυ δύο μέρες μετά ενώ γεννήθηκε λίγα λεπτά πριν
ή μιλάμε για άλλο πέτρο και άλλη κατερίνα

pantsik είπε...

@amy_st: Όχι, δεν είναι συμβαίνει κάποιο από τα δύο ενδεχόμενα που αναφέρεις.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 09 Δεκέμβριος, 2011 00:41: Πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος.

pantsik είπε...

@Siekkys: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Madius: Νομίζω πως θα χρειαστώ την περούκα που λες ;-) Πάντως η προσπάθειά σου έχει και σωστά στοιχεία μέσα.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 13 Δεκέμβριος, 2011 18:34: Όχι, δεν είναι δίδυμοι στο ζώδιο.

pantsik είπε...

@makis13: Γράφω πως είναι μεταξύ τους δίδυμοι, όχι με τρίτους.

pantsik είπε...

@Vstrom: Έχεις βρει ένα στοιχείο της λύσης.

pantsik είπε...

@Vstrom: Όχι, είναι και οι δύο ζωντανοί. Χτύπα ξύλο.

pantsik είπε...

@Vstrom: Δεν λειτουργεί αυτό που σκέφτηκες. Δεν σκοπεύω να δημοσιεύσω απαντήσεις. Θα πρέπει να το ανακαλύψεις μόνος σου.

pantsik είπε...

@liberis: Πρέπει να γίνεις πολύ πιο συγκεκριμένος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Δεκέμβριος, 2011 17:11: Δεν είναι δίδυμοι στο ζώδιο.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Δεκέμβριος, 2011 11:27: Δεν είναι δίδυμοι στο ζώδιο.

pantsik είπε...

@Εvi: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Steli0s1: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Lelejohn: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Kyriakos: Πλησίασες, αλλά δεν βγαίνουν με τον τρόπο που λες δύο μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@s0k1s: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@kraptaki: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@boilover: Τα γενέθλιά τους έχουν δύο ημερολογιακές μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@Xeliaz: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@gedelbil: Δεν είναι λογοπαίγνιο. Είναι κανονικός γρίφος που εφαρμόζεται και στην πραγματικότητα.

pantsik είπε...

@gedelbil: Ναι.

pantsik είπε...

@ξενοφων: Δεν προκύπτουν δύο μέρες διαφορά γενεθλίων με τον τρόπο που προτείνεις.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 12 Ιανουάριος, 2012 03:42: Όχι, δεν έχει γίνει λάθος.

pantsik είπε...

@Nikos Stamatiou: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Απ' όσο γνωρίζω βγαίνει μόνο έτσι και με μια μικρή παραλλαγή.

pantsik είπε...

@ΑΑ: Δεν νομίζω πως γίνεται αυτό που γράφεις στην πρώτη σου πρόταση. Είσαι όμως πολύ κοντά. Χρειάζεται μόνο μια μικρή τροποποίηση.

pantsik είπε...

@ξενοφων: Καλημέρα. Πιάνω για σωστή τη δεύτερη απάντησή σου. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@Naskas: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@greece: Όχι, γράφω πιο πάνω ότι δεν ισχύει τέτοιο κόλπο.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Ιανουάριος, 2012 01:23: Όχι.

pantsik είπε...

@ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΛΛΟΣ: Δεν αρκεί αυτό που γράφεις για να εξηγηθεί η κατάσταση.

pantsik είπε...

@geo: Ισχύει το τελευταίο ενδεχόμενο που αναφέρεις.

pantsik είπε...

@βιγλαβοθ83: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Θανάσης Παπαδημητρίου: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@cat in blue with white stripes: Πρέπει να γίνεις πιο αναλυτικός.

pantsik είπε...

@geo: Όχι.

pantsik είπε...

@γιωργος κ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@greece: Δεν βγαίνουν έτσι 2 μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@astos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@GETSA: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε πιο είναι το ένα και πιο το άλλο παιδί.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 29 Ιανουάριος, 2012 22:00: Όχι, δεν κρύβει παγίδα η διατύπωση. Και είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στην πραγματικότητα.
Α, και κάτι ακόμα: όλα τα μανιτάρια τρώγονται. Απλά μερικά τρώγονται μόνο μία φορά.

pantsik είπε...

@ΣΤΑΥΡΙΑΝΗ: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@Δ&Γ: Είναι δίδυμα αδέλφια.

pantsik είπε...

@vasilis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων. Συμπλήρωνε καλύτερα το όνομά σου εκεί που λέει: "Όνομα / Διεύθυνση URL".

pantsik είπε...

@xara: Έχουν σχέση και τα δύο!

pantsik είπε...

@Manos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Φεβρουάριος, 2012 21:42: Όχι.

pantsik είπε...

@anna: Όχι.

pantsik είπε...

@νικολ: Γράφω πως είναι μεταξύ τους δίδυμοι.

pantsik είπε...

@ΝΙΚΟΛ: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@νικ: Όχι, υπάρχει λύση χωρίς να έχει πάει τίποτα στραβά. Επίσης θεώρησε πως τα παιδιά γεννήθηκαν με διαφορά λίγων λεπτών.

pantsik είπε...

@sam: Δεν βγαίνουν 2 μέρες διαφορά με τον τρόπο που προτείνεις.

pantsik είπε...

@sam: Όχι.

pantsik είπε...

@giorgos k: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν θα έπρεπε να συμβεί σε καμία περίπτωση αυτό που αναφέρεις.

pantsik είπε...

@ΖΓΜ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@adria96: Όχι, είναι κανονικοί δίδυμοι.

pantsik είπε...

@takis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@Kyrillos: Ναι, αλλά πρόσεξε τη σειρά γεννήσεων - γενεθλίων.

pantsik είπε...

@pppanagiotis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ION: Ναι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Φεβρουάριος, 2012 16:51: Δεν αρκεί αυτό.

pantsik είπε...

@ION: Δεν μπορούμε να επιλέξουμε ποια μέρα θα έχουν γενέθλια. Θα έχουν ακριβώς την ημέρα που γεννήθηκαν.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Φεβρουάριος, 2012 06:57: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ION: Δεν γίνονται. Δεν μπορώ να σου γράψω περισσότερα γιατί διαβάζουν κι άλλοι. Βρες μόνος σου τι συμβαίνει στην περίπτωση που αναφέρεις ή ρώτα κάποιον άλλον.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Φεβρουάριος, 2012 23:55: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@rockwave: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ani Tsirk: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Φεβρουάριος, 2012 23:23: Δεν είναι επαρκής η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Φεβρουάριος, 2012 17:37: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Διάβασε πιο προσεκτικά την περιγραφή.

pantsik είπε...

@Καραθεοδωρή: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@MrKitsos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@EffyCherry: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Μιχάλης: Δήλωσε τη λύση σου εκεί που έστειλες και το μήνυμά σου.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@geo: Μόλις γίνεις καλά, μπες σε λεπτομέρειες γιατί είσαι κοντά με το τελευταίο ενδεχόμενο.

pantsik είπε...

@tasosi2008: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@basileios: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@koritsares: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν εξετάζουμε πότε γιορτάζουν τα γενέθλιά τους αλλά πότε πραγματικά τα έχουν.

pantsik είπε...

@basileios: Δεν εννοώ δύο μέρες διαφορά στο σύστημα αναφοράς της εβδομάδας. Εννοώ δύο ημερολογιακές ημέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 03 Μάρτιος, 2012 17:53: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@LydiakiGiVaki: Όχι, δεν εξετάζουμε πότε γιορτάζουν αλλά πότε πραγματικά έχουν γενέθλια.

pantsik είπε...

@efthimis: Η πρώτη λύση σου είναι σωστή. Για τη δεύτερη στείλε μου αν θέλεις το email σου να το συζητήσουμε.

pantsik είπε...

@sbetsika: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@xp2012: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Μάρτιος, 2012 17:06: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν υπάρχει τέτοιου είδους κόλπο, με την έννοια ότι δεν προσπαθώ να ξεγελάσω τον λύτη. Ούτε κάτι σχετικό με το ληξιαρχείο που λες. Μιλάμε για πραγματικές ημερομηνίες γεννήσεων και γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Μάρτιος, 2012 11:19: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Μάρτιος, 2012 21:50: Δεν ήταν σωστές οι απαντήσεις σου.

DjPriNce είπε...

τα γενεθλια ουσιαστικα ειναι γιορτι οποτε μπορουμε να υποθεσουμε οτι η Κατερινα τα γιορτασε 2 μερες μετα τον Πετρο... (αν δεν ειναι σωστο υπαρχει κανενας τροπος να βρω την απαντηση γιατι εχω κατσει εδω και 2 μερες που το ειδα και δεν μπορω να ξεκολησω το μυαλο μου.. σκεφτομαι συνεχεια τον γριφο) ευχαριστω

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Μάρτιος, 2012 04:14: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Ναι, οι ίδιοι είναι. Σου είπα πως δεν προσπαθώ να ξεγελάσω τον λύτη.

pantsik είπε...

@DjPriNce: Όταν λέω γενέθλια εννοώ την πραγματική ημερομηνία των γενεθλίων όχι τη μέρα που αποφασίζουν να τα γιορτάσουν. Θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με κάτι άλλο και ίσως η κατάλληλη έμπνευση σου έρθει από μόνη της μετά από καιρό.

pantsik είπε...

@ilias p: Αυτό που λες απαντιέται στην εκφώνηση.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Μάρτιος, 2012 18:21: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@xp2012: Η απάντησή σου δεν ήταν σωστή αλλά ανακάλυψες ένα σημαντικό στοιχείο της λύσης. Προσπάθησε να το συνδυάσεις με κάτι άλλο ώστε να βγαίνει νόημα.

pantsik είπε...

@manwlou: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν δημιουργούνται έτσι δύο μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 28 Μάρτιος, 2012 20:24: Δεν υπάρχει λάθος όταν και τα δύο περιστατικά έχουν συμβεί στο παρελθόν.

pantsik είπε...

@saxon: Όχι, τίποτα τέτοιο.

pantsik είπε...

@xp2012: Η τελευταία απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@nasok: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@casperakos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@takis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@fanoulas: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αναφερόμαστε σε πραγματικές ημερομηνίες γεννήσεων και γενεθλίων.

pantsik είπε...

@koum13: Όχι, δεν έχουμε γενέθλια στην περίπτωση που αναφέρεις.
Στέλνε καλύτερα τις απαντήσεις σου με αυτό το ψευδώνυμο από τα σχόλια του blog ή το αντίστοιχο link του site.

pantsik είπε...

@fanoulas: Σου είπα πως αναφερόμαστε σε πραγματικές ημερομηνίες γεννήσεων και γενεθλίων.

pantsik είπε...

@koum13: Όχι, δεν παίζει κάτι τέτοιο.

pantsik είπε...

@Koum13: Όχι, τίποτα από αυτά.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 03 Απρίλιος, 2012 08:48: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 07 Απρίλιος, 2012 18:35: Όχι, δεν έγινε έτσι.

pantsik είπε...

@alk: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@MnKpRs: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@xrysa: Αδέλφια είναι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 12 Απρίλιος, 2012 19:31: Όχι, εννοώ ημερολογιακές μέρες.

pantsik είπε...

@Θέμης: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@AlexiouG: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@percival: Αυτό είναι. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Η τελευταία απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Απρίλιος, 2012 20:14: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@alkmini: Ναι, έχει σχέση κι αυτό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 03 Μάϊος, 2012 17:37: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@katerina vagianou: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@p@nos: Δεν ισχύει η υπόθεση που έκανες.

pantsik είπε...

@p@nos: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Μάϊος, 2012 09:40: Είσαι κοντά, αλλά δεν προκύπτουν έτσι 2 μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@zourious: Όχι, άνθρωποι είναι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 10 Μάϊος, 2012 06:28: Είσαι κοντά, αλλά δεν προκύπτουν έτσι 2 μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@Ειρήνη Φ.: Είσαι κοντά, αλλά δεν προκύπτουν έτσι 2 μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Μάϊος, 2012 21:12: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Μάϊος, 2012 12:24: Αυτή η περίπτωση αποκλείεται από την εκφώνηση, αλλά και να ίσχυε πάλι δεν απαντάει στον γρίφο.

pantsik είπε...

@d..26: Δεν προκύπτουν όμως έτσι 2 μέρες διαφορά και η σειρά είναι ανάποδη από αυτή που ζητάει ο γρίφος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Μάϊος, 2012 01:59: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@νίκος: Η απάντηση είναι αρνητική και στα δύο ερωτήματά σου.

pantsik είπε...

@ΤΖΩΤΖΙΟΥ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Μάϊος, 2012 17:47: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@pegasusgr: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@pegasusgr: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 29 Μάϊος, 2012 15:32: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Dimitris: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Μάϊος, 2012 09:54: Δεν ήταν επαρκής η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Άγης: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Nikos Sapnaras: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Ιούνιος, 2012 02:20: Από την ίδια μητέρα γεννήθηκαν. Δεν βγαίνει έτσι όπως λες.

pantsik είπε...

@pantws_oxi_o_bieber: Όχι, δεν συμβαίνει αυτό που λες στο τέλος. Η λύση είναι λογική και δεν βασίζεται σε λογοπαίγνιο.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 09 Ιούνιος, 2012 19:45: Αυτό δεν αναφέρεται στον γρίφο. Μπορείς να υποθέσεις ότι θέλεις.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 09 Ιούνιος, 2012 19:57: Δεν προκύπτουν έτσι 2 μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@Νάσος: Όχι, δεν βγαίνει έτσι.

pantsik είπε...

@qwerty: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η δεύτερη προϋπόθεση που αναφέρεις δεν είναι ποτέ αληθής ως προς τον αριθμό.

pantsik είπε...

@qwerty: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@GEORGIOS: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@κακολυκος: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Dreamkiller: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Δεν υπάρχει κάτι απλούστερο.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι την 11 Ιούλιος, 2012 16:54: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ION: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν προκύπτουν δύο μέρες διαφορά με τον τρόπο που αναφέρεις. Κάνε ένα πραγματικό παράδειγμα για να το διαπιστώσεις.

pantsik είπε...

@tremo-asxc: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Brehman: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν έχει γίνει λάθος.

pantsik είπε...

@john1997: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Herc: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Συμπλήρωνε σε παρακαλώ το ψευδώνυμό σου εκεί που λέει: "Όνομα / Διεύθυνση URL".

pantsik είπε...

@Ρενα: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γενεθλίων.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 19 Ιούλιος, 2012 00:58: Είναι και οι δύο γήινοι.

pantsik είπε...

@ilaron: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πρόσεξε τη σειρά των γεννήσεων.

pantsik είπε...

@cat velis: Ποιος είναι ο ένας και ποιος ο άλλος;

pantsik είπε...

@giorgaras55: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ξαναέλεγξέ την προσεκτικά.

pantsik είπε...

@Roland_Of_Gilead: Δεν νομίζω.

pantsik είπε...

@Roland_Of_Gilead: Δεν προκύπτουν ούτε έτσι δύο μέρες διαφορά.

pantsik είπε...

@cat velis: Μπα, όχι.

pantsik είπε...

@Roland_Of_Gilead: Η τρίτη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@depier-2012: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ισχύει η πρώτη υπόθεση που έκανες, αλλά όχι το συμπέρασμα που έβγαλες.

pantsik είπε...

@saxon: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 477   Νεότερο› Νεότερο»