Μετρήστε την ευφυΐα σας!

Πόσο έξυπνοι είστε; Βρείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα λύνοντας μερικούς από τους καλύτερους γρίφους αυτού του blog, συγκεντρωμένους σε μία εφαρμογή Android. Κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play Store.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Έμπνευσης - 1-2-3 (***)

Η Άννα λέει στον Βασίλη πως θα βάλει στο μυαλό της τον αριθμό 1 ή 2 ή 3. Ο Βασίλης θα της κάνει μία ερώτηση για να ανακαλύψει τον αριθμό της. Η Άννα θα πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση ευθέως και ειλικρινώς με μία εκ των φράσεων «ναι», «όχι» ή «δεν ξέρω» αν δεν γνωρίζει την απάντηση. Βρείτε μια ερώτηση για τον Βασίλη που δίνει με βεβαιότητα τον αριθμό της Άννας.
Σημείωση: Οι τρεις αριθμοί δεν επιτρέπεται να αντιστοιχιστούν αυθαίρετα στις τρεις απαντήσεις ή σε άλλες έννοιες.

Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
batman1986, stratos, Antonis1996, Michalis, ΘΑΝΑΤΟΣ, swt, Papis, Nikos, Evangelos, Dreamkiller, sotrixios, fighter, ksekarfotos, giorgaras55, ΧΑΡΗΣ, DanielGraig, stavgeor, offspring, Δημητρης, iliasultras, johnthegreek, Δ.Δ., killerado, enfante gatee, theo, Κώστας Κ., malo, saxon, mathusalas, Lucidreamer, Dimitrios, panos, giapou, kraptaki, Nikos Stamatiou, Θανάσης Παπαδημητρίου, rockwave, asofe, ION, soulis, koritsares, BOMBER, sbetsika, ΕΑΛΕΞΙΟΥ, nasok, percival, takis, thanosda, qwerty, forest, Roland_Of_Gilead, Mike Ambas, BAndrew, Dimitris Tsarouhas, erratic, DepyAl, nama, voula, Peter V, Θοδωρής, G SOZELGI, Steli0s1, Charitakis Ioannis, Anestis, Haris kartalis, vergil8893, dimsot1989, paschalisb, Stelios Larisa, Antonios Seretis, sf, lakostas, Lucidreamer, nikos_ex, daskalos1971, Πειραχτήρι, ΧΡ.ΧΑΣΑΝΕΑΣ, kakkalos, Γ.Σωτηρόπουλος, geo, alma, gerodiak, bill1988, Kris Geo, Κατερίνα, alexpsomi, Λαέρτης, InF3XioN, Vagellis XATZHPANTAZHS, tympos, nerd, Stathis, Kensh1n, NikosL, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, Νεφέλη, sciamano caotico, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΟΥΣΗΣ, Γρηγόρης, kostaskr, ilias.alkidisJohn Salt, Βαγγέλης, KiraDesu

280 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 280 από 280
pantsik είπε...

@lakostas: Αυτό είναι σωστό!

pantsik είπε...

@Annita Mavriki: Η σωστή απάντηση στην τελευταία σου ερώτηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@ntsa: Έστειλες έναν αριθμό που μάλλον πήγαινε για άλλον γρίφο.

pantsik είπε...

@Lucidreamer: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@jorge1: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η σωστή απάντηση στην τρίτη ερώτησή σου είναι "όχι" γιατί η διαίρεση με το μηδέν είναι αδύνατη.

pantsik είπε...

@stat7: Η ερώτησή σου είναι υποθετική και ασαφής. Προσπάθησε να βρεις κάτι πιο συγκεκριμένο.

pantsik είπε...

@George.G: Μπορείς να δώσεις από ένα παράδειγμα που να στηρίζει την περίπτωση όπου ο αριθμός είναι το 2;

pantsik είπε...

@paulseon: Όχι, δεν στέκει το "δεν ξέρω" σαν απάντηση σε αυτήν την ερώτηση.

pantsik είπε...

@nikos_ex: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@daskalos1971: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Κάποιος: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.
Οι κανόνες της Λογικής λένε τα εξής:
Έστω η πρόταση p = "ο αριθμός είναι περιττός" και η πρόταση q = "ο αριθμός είναι μεγαλύτερος του 2". Αν το p είναι ψευδές και το q είναι ψευδές, τότε το p->q είναι αληθές.
Άρα η σωστή απάντηση της Άννας στην περίπτωση που έχει βάλει το 2 είναι "ναι".

pantsik είπε...

@Κάποιος: Ισχύουν αυτά που έμαθες, τα οποία όμως εφαρμόζονται στο Λογικό ΚΑΙ (AND). Στο Λογικό Αν - Τότε ισχύει (μεταξύ άλλων) αυτό που σου έγραψα. Αν θέλεις ψάξ'το περισσότερο.

pantsik είπε...

@Πειραχτήρι: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@xromatisti: Η ερώτηση που προτείνεις απαντιέται με ένα "ναι" και δύο "όχι".

pantsik είπε...

@Κυριακή Τσιγερίδου: Δεν το κατάλαβα αυτό.

pantsik είπε...

@Tonia Sketo: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Στο τρίτο ενδεχόμενο η σωστή απάντηση είναι "όχι".

pantsik είπε...

@κατερινα: Ναι, αυτό που λες δεν επιτρέπεται. Οι απαντήσεις πρέπει να έχουν το νόημα των λέξεών τους.

pantsik είπε...

@ΧΡ.ΧΑΣΑΝΕΑΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@kakkalos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Γ.Σωτηρόπουλος: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Ιουλίου, 2013 07:36: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@geo: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Ιουλίου, 2013 09:36: Καμία από τις δύο λύσεις σου δεν είναι αποδεκτή.
Στην 1η και για το 1, η σωστή απάντηση είναι όχι.
Στη 2η πάλι για το 1, η απάντηση είναι όχι, γιατί η διαίρεση με το 0 είναι αδύνατη.

pantsik είπε...

@alma: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@gerodiak: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Queen4thewin: Στη τελευταία περίπτωση, αφού το κλάσμα δεν ορίζεται, η σωστή απάντηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@George Efthim: Στην περίπτωση του 2 η σωστή απάντηση είναι "όχι" γιατί δεν προέκυψε ο αριθμός 2.

pantsik είπε...

@Michaela: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σύμφωνα με τους κανόνες της Λογικής, η σωστή απάντηση στην 3η περίπτωση που ορίζεις είναι "ναι".

pantsik είπε...

@QuestionOfHeaven: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η σωστή απάντηση στην τρίτη περίπτωση είναι ένα ξεκάθαρο όχι.

pantsik είπε...

@Κατερίνα: Με τους κανόνες που έθεσες και στα τρία ενδεχόμενα η σωστή απάντηση είναι "δεν ξέρω". Όμως με μικρή τροποποίηση μπορείς να φτάσεις στη λύση.

pantsik είπε...

@Chris Efthym: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σύμφωνα με τους κανόνες της Λογικής η σωστή απάντηση στην τρίτη περίπτωση είναι "ναι".

pantsik είπε...

@Κατερίνα: Τώρα έθεσες τους κανόνες σωστά. Στην προηγούμενη προσπάθειά σου είχες προσθέσει έναν κανόνα που ξεκίναγε με τη φράση "Σε περίπτωση...". Αν δεν θυμάσαι τι είχες γράψει στείλε μου ένα email να σου πω.

pantsik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantsik είπε...

@Λαέρτης: Έχεις δίκιο, η απάντησή σου ήταν σωστή. Μπράβο.
ΥΓ. Δεν σκοπεύω να δημοσιεύσω λύσεις για τους άλυτους γρίφους.

pantsik είπε...

@InF3XioN: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Εκεί που απαντάς "δεν ξέρω" η σωστή απάντηση είναι "όχι", γιατί η διαίρεση με το μηδέν είναι αδύνατη.

pantsik είπε...

@InF3XioN: Δέχομαι σωστή αυτήν την απάντηση.

pantsik είπε...

@Vagellis XATZHPANTAZHS: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Γράφε σε παρακαλώ στα ελληνικά.

pantsik είπε...

@tympos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Γιασσιράνης Δημήτριος: Σύμφωνα με τους κανόνες της Λογικής επιστήμης, η σωστή απάντηση στην τρίτη περίπτωση είναι "ναι".

pantsik είπε...

@nerd: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Πολύ πρωτότυπη η σκέψη σου.

pantsik είπε...

@Stathis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@levi taichou: Η ερώτησή σου απαντιέται με δύο ναι και ένα όχι.

pantsik είπε...

@levi taichou: Όχι. Σου λείπει το "δεν ξέρω".

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 10 Δεκεμβρίου, 2013 13:33: Στην τρίτη περίπτωση δεν είναι σωστή η απάντηση δεν ξέρω.

pantsik είπε...

@Kensh1n: Σωστά! Έχεις πιάσει την ιδέα που γεννάει τις απλούστερες λύσεις. Με μικρή τροποποίηση θα μπορούσες να την κάνεις και λίγο απλούστερη.

pantsik είπε...

@NikosL: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Στη δεύτερη περίπτωση η σωστή απάντηση είναι επίσης δεν ξέρω.

pantsik είπε...

@NikosL: Και οι δύο λύσεις που προτείνεις είναι σωστές. Επίσης σωστή ήταν και η πρώτη σου λύση. Δικό μου το λάθος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Ιανουαρίου, 2014 23:13: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@kiniklis007: Δεν είναι σωστό αυτό που γράφεις παρότι έχεις πλησιάσει στη λύση.

pantsik είπε...

@ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Γιαννης: Στο δεύτερο η σωστή απάντηση είναι όχι.

pantsik είπε...

@Νεφέλη: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ sciamano caotico: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@sciamano caotico: Σωστό κι αυτό. Ναι, υπάρχουν αρκετές λύσεις.

pantsik είπε...

@ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΟΥΣΗΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@marion: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Γρηγόρης: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Έχεις δίκιο.

pantsik είπε...

@Lean: "Ο αριθμός που καταλήξατε στη δεύτερη περίπτωση είναι φανταστικός. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά, περιστρέφοντας το πληκτρολόγιό σας κατά 90 μοίρες".

Σοβαρά τώρα, οι φανταστικοί αριθμοί έχουν κι αυτοί διάταξη όπως και οι πραγματικοί. Σχηματικά ορίζονται πάνω σε έναν άξονα κάθετο στον άξονα των πραγματικών, που τον τέμνει στο σημείο 0. Επομένως η σωστή απάντηση στη δεύτερη ερώτησή σου είναι "όχι".

pantsik είπε...

@Lean: Ο αριθμός που κατέληξες δεν είναι γενικά μιγαδικός αλλά φανταστικός. Η διαφορά είναι ότι δεν έχει πραγματικό μέρος. Οι φανταστικοί αριθμοί έχουν διάταξη, όπως συμβαίνει και με τους πραγματικούς. Επίσης το -i < 0 δεν είναι άτοπο αλλά σωστό.

pantsik είπε...

@Γιαννης Ορφανος: Δεν δίνεται η απάντηση "δεν ξέρω" με την ερώτηση που προτείνεις.

pantsik είπε...

@Aris Vragallas: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανθή: Η ερώτησή σου απαντιέται με ένα ναι και δύο όχι.

pantsik είπε...

@Lean: Δεν είναι σφάλμα, ισχύει από σύμβαση.

pantsik είπε...

@jim kourletakis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantsik είπε...

@kostaskr: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@YIANNIS KAZIA: Έχεις δίκιο, η διαίρεση που προτείνεις θεωρείται απροσδιόριστη, με την έννοια όμως ότι μπορεί να έχει οποιοδήποτε αποτέλεσμα, αφού 0*α = 0 για κάθε α, άρα και για α=0. Οπότε η σωστή απάντηση είναι "ναι".
Δεν πιάνω λανθασμένη την απάντησή σου, αλλά θα πρέπει να σκεφτείς κάτι άλλο που να απαντιέται ξεκάθαρα με "δεν ξέρω".

pantsik είπε...

@YIANNIS KAZIA: Λέω πως η εξίσωση που έγραψες έχει άπειρες λύσεις, οπότε αν ρωτήσεις "είναι λύση το μηδέν;" η απάντηση πρέπει να είναι "ναι".

pantsik είπε...

@Mary Love: Στείλε μου πάλι την απάντησή σου, χωρίς να χρησιμοποιήσεις τα σύμβολα > και < γιατί όσα έγραψες εντός τους δεν εμφανίζονται.

pantsik είπε...

@Mary Love: Στη σημείωση του γρίφου αναφέρεται πως απαγορεύονται τέτοιου είδους λύσεις.

pantsik είπε...

@δόμπολη: Θα πρέπει να γίνεις μέλος για να στέλνεις απαντήσεις στους άλυτους γρίφους 1-100. Διάβασε σχετικές οδηγίες. Ευχαριστώ.

pantsik είπε...

@George Pant: Θα πρέπει να γίνεις μέλος για να στέλνεις απαντήσεις στους άλυτους γρίφους 1-100. Διάβασε σχετικές οδηγίες. Ευχαριστώ.

pantsik είπε...

@ilias.alkidis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@dimitris ramatias: Θα πρέπει να γίνεις μέλος για να στέλνεις απαντήσεις στους άλυτους γρίφους 1-100. Διάβασε σχετικές οδηγίες. Ευχαριστώ.

pantsik είπε...

@QuestionOfHeaven: Θα πρέπει να γίνεις μέλος για να στέλνεις απαντήσεις στους άλυτους γρίφους 1-100. Διάβασε σχετικές οδηγίες. Ευχαριστώ.

pantsik είπε...

@OdysseasKoumoutsakos: Θα πρέπει να γίνεις μέλος για να στέλνεις απαντήσεις στους άλυτους γρίφους 1-100. Διάβασε σχετικές οδηγίες. Ευχαριστώ.

pantsik είπε...

@King Ragnar: Η σωστή απάντηση στη δεύτερη περίπτωση είναι "όχι".

pantsik είπε...

@John Salt: Μπράβο Γιάννη, καλές και οι τρεις λύσεις σου.

pantsik είπε...

@Βαγγέλης: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@KiraDesu: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 280 από 280   Νεότερο› Νεότερο»