Μετρήστε την ευφυΐα σας!

Πόσο έξυπνοι είστε; Βρείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα λύνοντας μερικούς από τους καλύτερους γρίφους αυτού του blog, συγκεντρωμένους σε μία εφαρμογή Android. Κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play Store.

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Συνδυαστικής Σκέψης - Οι δύο κρατούμενοι (*****)

Ένας βασιλιάς έχει πιάσει δύο αδέλφια για κρατούμενους και τους κρατά κλειδωμένους σε δύο ξεχωριστούς πύργους. Οι κρατούμενοι δεν θα μπορούν να επικοινωνούν με κανέναν τρόπο μεταξύ τους. Από το παράθυρο του κελιού τους μπορούν να δουν ένα διαφορετικό μέρος του κήπου ο καθένας. Στον κήπο υπάρχουν 20 δέντρα. Ο κρατούμενος Α βλέπει 12 δέντρα από τον πύργο του και ο κρατούμενος Β βλέπει 8 δέντρα από τον δικό του πύργο.
Ο βασιλιάς τους είπε πως και οι δύο μαζί βλέπουν όλα τα δέντρα του κήπου και πως κανένα δέντρο δεν το βλέπουν και οι δύο μαζί. Επίσης τους είπε πως κάθε βράδυ, ξεκινώντας από την ημέρα που φυλακίστηκαν, θα ακολουθείται η εξής διαδικασία: ένας φρουρός θα επισκέπτεται τον κρατούμενο Α και θα του κάνει την εξής ερώτηση: «Υπάρχουν 18 ή 20 δέντρα στον κήπο;» Αν ο κρατούμενος δεν γνωρίζει την απάντηση μπορεί να μην απαντήσει. Τότε ο φρουρός θα επισκέπτεται τον κρατούμενο Β και θα του κάνει την ίδια ερώτηση. Αν και πάλι δεν πάρει απάντηση, η ερώτηση θα επαναλαμβάνεται το επόμενο βράδυ ξεκινώντας από τον Α. Αν κάποιος από τους δύο απαντήσει στην ερώτηση, τότε αν έχει απαντήσει σωστά θα ελευθερωθούν και οι δύο, αν όμως έχει απαντήσει λάθος θα εκτελεστούν. Μιας και είναι και οι δυο τους πολύ λογικοί άνθρωποι, κανένας τους δεν θα ρισκάρει να δώσει μια απάντηση εκτός κι αν είναι σίγουρος πως είναι η σωστή.
Θα ελευθερωθούν ποτέ οι κρατούμενοι και αν ναι, σε πόσες μέρες;

Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
fandom, aldel, batman1986, lemur, stratos, Michalis, offspring, swt, tommy_boy, rockwave, saxon, Συνδυαστης, Test, ΘΑΝΑΤΟΣ, stavgeor, xristoforos, efthimis, Θανάσης Παπαδημητρίου, asofe, nasok, takis, PraikoN, ΕΑΛΕΞΙΟΥ, MelLo, percival, linkon, Χαράλαμπος Αλεξόπουλος, kraptaki, Charitakis Ioannis, ilias.alkidis, parmapan, G SOZELGI, Aspect, sf, alexpsomi, Dreamkiller, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, Γιάννης Α, nerd

159 σχόλια:

pantsik είπε...

@fandom: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@aldel: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@batman1986: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η πρότασή σου που ξεκινάει από "Ο Β που ξέρει ότι.." είναι λάθος.

pantsik είπε...

@batman1986: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 14 Οκτώβριος, 2010 22:28: :-)

pantsik είπε...

@qwert: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Martina: Χμμμ, όχι. Γράψε μου αν θέλεις τη διαδικασία που σε οδήγησε σε αυτήν την απάντηση.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 02 Νοέμβριος, 2010 18:24: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Merlin: Όχι, η λύση δεν βασίζεται σε καμιά κρυφή πληροφορία. Μόνο στη σκέψη του καθενός για τη σκέψη του άλλου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 11 Νοέμβριος, 2010 23:11: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@lemur: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

Notis είπε...

θα είναι σε θέση να δώσουν την απάντηση βλέποντας τις σκιές των δένδρων που δεν φαίνονται...

όσες απαντήσεις σου έδωσα σαν notis βάλτες εδώ

πολύ καλοί οι γρίφοι σου με έβαλες σε κόλλημα

pantsik είπε...

@Notis: Δεν παίζει αυτό με τις σκιές. Γενικά στους γρίφους μου δεν χρησιμοποιώ κρυφά δεδομένα.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Νοέμβριος, 2010 20:13: Η λογική σου ήταν σωστή, αλλά κάπου τα μπέρδεψες και κατέληξες σε λάθος αποτέλεσμα.

pantsik είπε...

@enfante gatee: Θα ενώσω τις απαντήσεις σου με αυτές της lemur. Αλλά γιατί απάντησες δύο φορές σε αυτό το γρίφο και με τα δύο ψευδώνυμα και μάλιστα τη μία φορά λάθος;

pantsik είπε...

@stratos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου (με την προσθήκη μιας μέρας όπως είπες) ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@enfante gatee: Όχι, είμαστε ΟΚ.

pantsik είπε...

@takis7up: Μιας και δεν είχαν συνεννοηθεί εξ αρχής να κάνουν αυτό που λες, δεν θα μπορούσαν να είναι σίγουροι πως και ο άλλος θα κάνει το ίδιο. Πάντως δεν χρεώνω την απάντησή σου σαν λανθασμένη.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 02 Δεκέμβριος, 2010 16:32: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 13 Δεκέμβριος, 2010 22:34: Δεν έχω κρατήσει την απάντησή σου από τόσο παλιά. Αν θέλεις ξαναστείλτη.

pantsik είπε...

@civil: Η γενική λογική σου είναι σωστή, αλλά έχεις κάνει λάθος κάπου στις λεπτομέρειες.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Δεκέμβριος, 2010 01:09: Αν ο αριθμός που έστειλες είναι αριθμός μέρας τότε δεν είναι ο σωστός.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά!

pantsik είπε...

Όχι, δεν θα χρειαστούν χρόνια πολλά μέχρι να ελευθερωθούν ;-)

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 22 Δεκέμβριος, 2010 16:35: Αυτή η μέθοδος θα λειτουργούσε μόνο αν την είχαν συνεννοηθεί εξ αρχής, πράγμα που δεν συμβαίνει. Και φυσικά δεν έχουν περιθώριο πειραματισμών.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 22 Δεκέμβριος, 2010 18:15: Η λογική σου είναι σωστή καθώς και τα όσα γράφεις. Στην επέκταση που έκανες όμως κάτι δεν πήγε καλά και σου βγήκε διαφορετικός αριθμός ημερών από τον σωστό.
Καλές γιορτές και σε σένα.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 23 Δεκέμβριος, 2010 02:33: Ναι!!

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Δεκέμβριος, 2010 10:48: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Πως κατέληξες σε αυτό το αποτέλεσμα;

pantsik είπε...

@carabasj: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν θέλεις γράψε μου το σκεπτικό σου.

pantsik είπε...

@Michalis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σας ήταν σωστή. Οι κόποι σας απέδωσαν. Αυτό με τα χρωματιστά δέντρα δεν το κατάλαβα. Μήπως γράφω πως καπνίζουν κάτι και δεν το θυμάμαι;

pantsik είπε...

@carabasj: Η λύση που πρότεινες απαιτεί συννενόηση των δύο αδελφών πριν τη δοκιμασία, κάτι το οποίο δεν συνέβει.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Δεκέμβριος, 2010 20:16: Δεν νομίζω, αλλά δεν ήμουνα και μπροστά ;-)

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 03 Ιανουάριος, 2011 20:43: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@αρισταρχος: Γεια σου Αρίσταρχε. Νομίζω πως αυτό το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί από ένα παιδί της ηλικίας σου. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάτι απλούστερο.

pantsik είπε...

@offspring: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Ιανουάριος, 2011 02:59: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Ο συλλογισμός σου είναι γενικά σωστός, αλλά σου έχει ξεφύγει κάτι.

pantsik είπε...

@John: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 14 Ιανουάριος, 2011 11:10: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Ιανουάριος, 2011 08:27: Δεν είναι αυτό γιατί όπως είπες προϋποθέτει συνεννόηση. Το αν είσαι στη σωστή κατεύθυνση είναι σχετικό. Δεν είσαι ούτε πολύ μακριά ούτε πολύ κοντά.

pantsik είπε...

@σαλαμιος: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@Antonis1996: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@panos1: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Kordas Antonis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@giannis25: Δεν ήταν σωστός ο συλλογισμός σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Μάρτιος, 2011 17:22: Μα δεν ξέρουν πόσα είναι όλα...

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 19 Μάρτιος, 2011 17:56: Δεν νομίζω...

pantsik είπε...

@Athina: Στη λογική που χρησιμοποιείς, ο Α δεν ξέρει τι θα σκεφτεί ο Β από τη στιγμή που δεν γνωρίζει πόσα δέντρα βλέπει ο Β.

pantsik είπε...

@saxon: Ε, θα άλλαζε λίγο η λύση, αλλά μην στέκεσαι σ' αυτό το σημείο.

pantsik είπε...

@brown: Δεν είναι σωστή η λογική σου.

pantsik είπε...

@tommy_boy: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@rockwave: Για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει και οι δύο να είναι σίγουροι πως ο άλλος θα σκεφτεί το ίδιο, κάτι που δεν ισχύει γιατί δεν το έχουν συνεννοηθεί.

pantsik είπε...

@rockwave: Δεν λειτουργεί η λογική που προτείνεις χωρίς συνεννόηση.

pantsik είπε...

@konikuno: Αν κατάλαβα καλά τη λογική σου τότε χρειάζεται συνεννόηση μεταξύ τους για να εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική. Επίσης με τη σωστή λογική διαδικασία ελευθερώνονται πιο σύντομα.

pantsik είπε...

@...admin...: Αυτό που προτείνεις απαιτεί συνεννόηση. Μπορεί δηλαδή ο δεύτερος αδελφός να σκεφτεί κάτι διαφορετικό (και πιο λογικό) από τον πρώτο, οπότε να καταλήξουν σε λάθος συμπέρασμα.

pantsik είπε...

@xil: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@eve lee: Αυτό που προτείνεις απαιτεί συνεννόηση. Μπορεί δηλαδή ο δεύτερος αδελφός να σκεφτεί κάτι διαφορετικό (και πιο λογικό) από τον πρώτο, οπότε να καταλήξουν σε λάθος συμπέρασμα.

pantsik είπε...

@s@m92: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@rockwave: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@MelLo: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν καταλαβαίνω πως κατέληξες στο συμπέρασμα της πρώτης σου πρότασης.

pantsik είπε...

@ΚΣ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 27 Απρίλιος, 2011 17:51: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@saxon: Συγχαρητήρια!! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Ξανακερδίζεις τη θέση σου και με τόκο!

pantsik είπε...

@Θριλα: Θα ήθελα να μου γράψεις το σκεπτικό που σε οδήγησε στην απάντησή σου.

pantsik είπε...

@foyntoy.: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αν ο Α έβλεπε 10 δέντρα τότε η περίπτωση να έβλεπε και ο Β 10 δέντρα δεν απορρίπτεται.

pantsik είπε...

@Συνδυαστης: Βρήκες τις σωστές μέρες, αλλά τον λάθος κρατούμενο. Θα πιάσω πάντως σωστή την απάντησή σου. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@Nikmoyzak: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Στους γρίφους που απάντησες μέχρι στιγμής οι επιδόσεις σου ήταν εντυπωσιακές. Πρόκειται για γρίφους που τους ήξερες ήδη;

pantsik είπε...

@babinos_cfu: Η λογική που απαιτείται για τη λύση είναι παρόμοια με αυτή που αναφέρεις, αλλά η συγκεκριμένη δεν λειτουργεί.

pantsik είπε...

@babinos_cfu: Όχι, δεν είναι αυτό.

pantsik είπε...

@babinos_cfu: Αυτό που προτείνεις απαιτεί συνεννόηση από πριν.

pantsik είπε...

@babinos_cfu: Αν δεν υπήρχε συνεννόηση από πριν τότε είναι δυνατόν με διαφορετική λογική να ελευθερωθούν σε λιγότερες μέρες από αυτές που αναφέρεις.

pantsik είπε...

@ΘΑΝΑΤΟΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Αν έχεις τον πίνακα σε ηλεκτρονική μορφή στείλτον μου με e-mail.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 19 Ιούλιος, 2011 00:22: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@stavgeor: Καλή προσπάθεια, αλλά περιέχει λογικό σφάλμα. Στο αναφέρω στο επόμενο μήνυμά μου και όταν το διαβάσεις στείλε μου ένα μήνυμα για να το διαγράψω.

pantsik είπε...

@stavgeor: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή και πλήρης.

pantsik είπε...

@Κωστής: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Στο σημείο που λες "κι αυτό το ξέρει γιατί αφου εγω βλέπω 8 δέντρα", σύμφωνα με την υπόθεση που κάνεις ότι ο Α βλέπει 10, ο Α δεν ξέρει πως ο Β βλέπει 8 δέντρα και δεν αποκλείεται να βλέπει 10 και ο Β.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 14 Νοέμβριος, 2011 20:02: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ξενοφων: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@sbiom: Βγαίνει σε λιγότερες μέρες με πιο αυστηρή λογική.

pantsik είπε...

@sbiom: Δεν ήταν σωστή η δεύτερη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 07 Δεκέμβριος, 2011 07:13: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Ναι, υπονοείται πως ο ένας αδελφός ξέρει ακριβώς πως σκέφτεται ο άλλος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Δεκέμβριος, 2011 12:24: Δεν λειτουργεί η λογική που περιγράφεις.

pantsik είπε...

@xristoforos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@efthimis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@boilover: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Γι αυτόν που βλέπει 12 ο άλλος μπορεί να βλέπει μόνο 6 ή 8.

pantsik είπε...

@Θανάσης Παπαδημητρίου: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@grep: Δεν λειτουργεί η λογική που αναφέρεις.

pantsik είπε...

@artsinio: Όχι, δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@artsinio: Έχεις πιάσει τη γενική ιδέα, αλλά η λογική διαδικασία που αναφέρεις δεν είναι η σωστή. Προσπάθησε σε παρακαλώ να γράφεις στα ελληνικά.

pantsik είπε...

@dwra: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@asofe: Ναι, το διαζευκτικό.

pantsik είπε...

@asofe: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@TsiftisGR: Μοιάζει λίγο αλλά αυτός είναι πιο δύσκολος. Δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@nasok: Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Σήμερα έγραψα σχόλια σε κάποιες απαντήσεις που έστειλες. Αν είναι κι άλλες που δεν σου έχω γράψει πες μου.

pantsik είπε...

@nasok: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@takis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου, αλλά είσαι κοντά.

pantsik είπε...

@takis: Σωστά!

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Δεν ισχύει η παραδοχή που έκανες.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Αν νομίζεις πως αδικήθηκες σου αφαιρώ μια λανθασμένη απάντηση. Η απάντηση στο ερώτημά σου προκύπτει από την ερώτηση που κάνει ο φρουρός στους κρατούμενους: Και οι δύο γνωρίζουν πως στο κήπο υπάρχουν είτε 18 είτε 20 δέντρα.

alki είπε...

εχει σημασία που τους ρωτάει την νύχτα?? επισης για τι ηλικίες πιστευεις οτι ειναι αυτος ο γρίφος??

pantsik είπε...

@naval_eng: Καλή η προσπάθειά σου, αλλά δεν λειτουργεί η συγκεκριμένη λογική.

pantsik είπε...

@alki: Τους ρωτάει νύχτα για να έχει περάσει ήδη μία ημέρα περισυλλογής όταν θα τους γίνει η πρώτη ερώτηση. Νομίζω πως ο γρίφος είναι ακατάλληλος για ανηλίκους. Θα του έβαζα σήμανση Α18.

pantsik είπε...

@naval_eng: Σκέψου το πρώτα μόνος σου και αν δεν τα καταφέρεις στείλε μου το email σου μαζί με την αναθεωρημένη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@PraikoN: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Ιούνιος, 2012 16:38: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@MelLo: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@giorgaras55: Δεν μπορεί να συμβεί λογικά αυτό που λες.

pantsik είπε...

@Πανος: Μην προσπαθείς να βγάλεις συμπέρασμα ως προς τη θέση του κελιού και του κήπου.

pantsik είπε...

@percival: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Ιούνιος, 2012 13:02: Καλή προσπάθεια, αλλά για να λειτουργήσει απαιτεί συνεννόηση.

pantsik είπε...

@Martina: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@linkon: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@linkon: Όχι, δεν είναι λάθος το σκεπτικό σου. Κοίταξε πάλι σε πόσες μέρες βγαίνει.

pantsik είπε...

@linkon: Δεν είναι αυτός ο σωστός αριθμός των ημερών.

pantsik είπε...

@linkon: Ούτε αυτός είναι ο σωστός αριθμός ημερών. Αν θέλεις στείλε μου μια ολοκληρωμένη απάντηση με βήματα, να δω αν μπορώ να σε βοηθήσω σχετικά με το βήμα που κάνεις λάθος.

pantsik είπε...

@linkon: Το συμπέρασμα της πρώτης παρένθεσης στο βήμα 3, μπορεί να πάει στο τέλος του βήματος 1 και της δεύτερης παρένθεσης μπορεί να πάει στη μέση του βήματος 2.
Συνέχισε έτσι και με τα υπόλοιπα συμπεράσματα.

pantsik είπε...

@linkon: Σωστά!

pantsik είπε...

@Χαράλαμπος Αλεξόπουλος: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Οκτωβρίου, 2012 18:12: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@kraptaki: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@kyriakos: Σωστό το αποτέλεσμα, αλλά θα πρέπει να μου στείλεις την ανάλυση της σκέψης σου.

pantsik είπε...

@Charitakis Ioannis: Ουσιαστικά έδωσες τη λύση του προβλήματος, αλλά στο τελευταίο μέρος της απάντησής σου προσπάθησες να το πας ένα βήμα παραπέρα με τρόπο που δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει αποδεκτός και από τους δύο χωρίς πρότερη συνεννόηση.
Γράψε μου πάλι τη λύση που βρήκες στο μέσο της απάντησής σου.

pantsik είπε...

@Charitakis Ioannis: Δέχομαι την τελευταία απάντησή σου ως σωστή και φυσικά δεν χρεώθηκες με λάθος απάντηση. Από τις εικόνες που μου έστειλες ανοίγει μόνο η πρώτη.
Στον γρίφο του 1-2-3 θα σου πω μόνο πως υπάρχουν αρκετοί τρόποι να επιτευχθεί το ζητούμενο. Μόνο μην προσπαθήσεις να διαιρέσεις με το μηδέν.

pantsik είπε...

@dimitris plivouris: Η λογική σου δεν λειτουργεί αν δεν έχουν από πριν συνεννοηθεί τα δύο αδέλφια.

pantsik είπε...

@George Chantziaras: Όχι, δεν είναι σωστή.

pantsik είπε...

@Jim plivou: Όχι, δεν μπορεί να μειωθούν.

pantsik είπε...

@Lunatica Revised: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ilias.alkidis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@parmapan: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@basilis papazoglou: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@G SOZELGI: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Aspect: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Μαρτίου, 2013 13:36: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@gerodiak: Σωστό. Και εδώ όμως θα πρέπει να στείλεις την ανάλυσή σου.

pantsik είπε...

@sf: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Μαΐου, 2013 21:37: Έχει σίγουρα λογική λύση και δεν μπαίνει στους λυμένους για να έχουν και άλλοι ευκαιρία να τον λύσουν και να βαθμολογηθούν.

pantsik είπε...

@kostas koufounakis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 07 Ιουνίου, 2013 21:59: Η παραδοχή που έκανες είναι αυθαίρετη.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 08 Ιουνίου, 2013 14:23: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 10 Ιουνίου, 2013 10:58: Σημαίνει αυτό, αλλά δεν είναι σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@alexpsomi: Ακριβώς!

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Οκτωβρίου, 2013 01:02: Το ξέρει αυτό.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 25 Οκτωβρίου, 2013 15:32: Σωστό είναι. Μπράβο.

pantsik είπε...

@nerd: Χρειάζονται κάποιες νοητικές διεργασίες που δεν νομίζω πως μπορεί να κάνει ένας φυσιολογικός ανήλικος.

pantsik είπε...

@nerd: Ναι και στα δύο.

pantsik είπε...

@Dreamkiller: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ: Η λογική σου είναι κατά βάση σωστή αλλά σου έχει ξεφύγει κάτι.

pantsik είπε...

@ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ: Συγχαρητήρια! Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Δεκεμβρίου, 2013 23:30: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Γιάννης Α: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 07 Φεβρουαρίου, 2014 21:27: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@nerd: Μπράβο, πολύ σωστά! Στο τσακ βγήκες φυσιολογικός ;-)

pantsik είπε...

@manos17: Όχι, δεν είναι βέβαιο ότι θα σκεφτούν και οι δύο με αυτόν τον τρόπο.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Αυγούστου, 2014 17:18: Ε, ναι.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Μαρτίου, 2015 10:10: Λύσεις μπορούν να ζητάνε τα μέλη του site. Διάβασε σχετικές οδηγίες.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 13 Μαΐου, 2017 18:30: Όχι. Θα πρέπει να γίνεις μέλος αν θέλεις να την μάθεις. Διάβασε σχετικές οδηγίες.

chessgrandmaster είπε...

Πως μπορώ να γίνω μέλλος?

pantsik είπε...

@chessgrandmaster: Καλημέρα. Από 1/12/2020 δεν είναι δυνατή η αποστολή λύσεων στους άλυτους γρίφους από μη μέλη και δεν υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής νέων μελών. Αν θέλετε να παραγγείλετε 100 γρίφους με τις λύσεις τους κοιτάξτε στην κορυφή της σελίδας ή κάτω από αυτό το μήνυμα για λεπτομέρειες.