Μετρήστε την ευφυΐα σας!

Πόσο έξυπνοι είστε; Βρείτε την απάντηση σε αυτό το ερώτημα λύνοντας μερικούς από τους καλύτερους γρίφους αυτού του blog, συγκεντρωμένους σε μία εφαρμογή Android. Κατεβάστε την εφαρμογή από το Google Play Store.

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ανάλυσης - Λιώσιμο πάγου (****)

Σε μια μπανιέρα με νερό ρίχνουμε μέσα ένα καθαρό κομμάτι πάγου και όταν το νερό ηρεμήσει σημειώνουμε το ύψος της στάθμης του. Όταν ο πάγος θα λιώσει, το ύψος της στάθμης του νερού θα μειωθεί, θα παραμείνει σταθερό ή θα αυξηθεί και γιατί;
Οι απαντήσεις σας θα πρέπει να είναι πολύ αναλυτικές και αν είναι δυνατόν να συνοδεύονται από εξισώσεις που ισχύουν στη φυσική.

Σωστή απάντηση έχουν δώσει οι:
Steli0s1, alpapadο, filippos_s, Giannis, ΧΑΡΗΣ, aldel, trapatsas, Arkin, MrKitsos, batman1986, pegasusgr, djasotos, xazos+xaroumenos, stratostakis7up, swt, offspring, Agelos_X, Stoyo, Michalis, tg, jorgos, Antonis1996, peterpan, kraptaki, saxon, Nikolas A., Png, Evangelos, Princess Aribeth, stavgeor, BOMBER, Mark, Δ.Δ., ΒΙΚΙ, theo, Σαμαράς Απόστολος, efthimis, Kyriakos, st, Θανάσης Παπαδημητρίου, BOMBER, xristoforos, casperakos, ΕΑΛΕΞΙΟΥ, g.clifford, percival, qwerty, αχκακος, vassilistrend, tremo-asxc, depier-2012, MoMo, Χαράλαμπος Αλεξόπουλος, L, ΔηΓε, G SOZELGI, Panos, Μιχάλης Σταυρόπουλος, Aliki, sf, βασ.νταιφ, Antonios Seretis, daskalos1971, Πειραχτήρι, bill1988, Kris Geo, ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ, Γιαννης Ορφανος, kakkalos, XENIOS ZEUS, ντινα, Stathis, Νίκος Ηλιόπουλος, John Salt, Βαγγέλης

218 σχόλια:

1 – 200 από 218   Νεότερο›   Νεότερο»
pantsik είπε...

@GRigori0s: Η απάντησή σας δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@NIGHTMARE: Η μία από τις δύο απαντήσεις σας είναι σωστή αλλά η εξήγηση που δίνετε έτσι όπως είναι διατυπωμένη δεν είναι σωστή.

pantsik είπε...

@Chris: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας.
Για την εξήγηση σας ισχύει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεστε.

pantsik είπε...

@NIGHTMARE: Η απάντησή σας είναι σωστή αλλά η εξήγηση που δίνετε όχι.
Η δυσκολία του γρίφου έγκειται στην εξήγηση του φαινομένου και όχι στην απλή αναφορά της μεταβολής ή όχι της στάθμης. Άλλωστε οι δυνατές περιπτώσεις είναι μόνο τρεις.

pantsik είπε...

@alpapado: Πολύ σωστή και πρωτότυπη η εξήγησή σας!

pantsik είπε...

@filippos_s: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σας ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Giannis: Η απάντησή σας ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Teo: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας.

pantsik είπε...

@chris: Η εξήγηση που δώσατε δεν είναι σωστή.

pantsik είπε...

@Teo: Αυτό που γράφετε για το νερό είναι σωστό, αλλά το συμπέρασμα που καταλήγετε είναι λάθος.

pantsik είπε...

@Teo: Ναι, αλλά απαιτείται ακριβής αιτιολόγηση! (μου αρέσει να το παίζω δάσκαλος)

pantsik είπε...

@marilenaarg: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας.

pantsik είπε...

@ΧΑΡΗΣ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σας ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος της 31 Αύγουστος, 2010 12:25: Απαιτείται αιτιολόγηση.

pantsik είπε...

@jio: Η απάντησή σου δεν ήταν σωστή. Ισχύει πάντοτε η δεύτερη περίπτωση που ανέφερες. Μπορείς με αυτό το δεδομένο να ξανασκεφτείς τον γρίφο;

pantsik είπε...

@Maestro: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας.

pantsik είπε...

@jio: Ναι, αλλά γιατί;

pantsik είπε...

@Baggos: Προφανώς, στις δύο περιπτώσεις που αναφέρεις, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Όμως στο πρόβλημα το κομμάτι πάγου είναι ήδη μέσα στο νερό πριν λιώσει και αυτό μεταβάλλει τη στάθμη του. Έτσι θα υπάρχει διαφορά στη στάθμη του νερού αν ο πάγος θα είναι από την αρχή μέσα ή όχι.
Η απάντηση έχει να κάνει με αυτό που αναφέρεις στο τέλος.

pantsik είπε...

@batman1986: Η εξήγηση που δώσατε δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@batman1986: Η δεύτερη αλληλοαναιρούμενη διαδικασία είναι κάποια άλλη, που φαίνεται αμέσως με το μάτι.

pantsik είπε...

@danaiii: Η εξήγηση που δώσατε δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Σεπτέμβριος, 2010 14:38: Η εξήγηση που δώσατε δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 17 Σεπτέμβριος, 2010 18:48: Η εξήγηση που δώσατε δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@aldel: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σας ήταν σωστή και η αιτιολόγησή σας ήταν η πιο πλήρης που έχω λάβει μέχρι στιγμής.

pantsik είπε...

@fandom: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας. Σας ξέφυγε μία σημαντική παράμετρος του προβλήματος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 21 Σεπτέμβριος, 2010 18:26: Χρειάζεται αιτιολόγηση.

pantsik είπε...

@trapatsas: Περιγράφετε τι θα συμβεί αλλά δεν το εξηγείτε με φυσικούς νόμους. Κρατάω σε εκκρεμότητα την απάντησή σας μέχρι να μου στείλετε αναλυτική εξήγηση.

pantsik είπε...

@trapatsas: Δεκτή και η εξήγησή σας. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 28 Σεπτέμβριος, 2010 17:01: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σας.

pantsik είπε...

@Pantelis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Pantelis: Έστειλες δύο διαφορετικές απαντήσεις. Είναι δυνατόν να εξαρτάται το τι θα συμβεί με τη στάθμη του νερού από το αν η μπανιέρα είναι γεμάτη ή όχι;

pantsik είπε...

@Arkin: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@Arkin: Αυτή μάλιστα! Ήταν από τις πιο σαφείς εξηγήσεις που έχω πάρει. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@almanakos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@MrKitsos: Μου άρεσε η υπογραφή που έβαλες στο τέλος. Εγγύηση! :-D
Δεν μου αρκεί όμως μόνο η σωστή απάντηση - άλλωστε υπάρχουν μόνο τρεις δυνατότητες. Ζητώ πλήρη φυσική εξήγηση του γιατί συμβαίνει αυτό που λες.

pantsik είπε...

@MrKitsos: Δεν μου αρκεί αυτό που έγραψες. Σου απαντώ με e-mail γιατί.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Οκτώβριος, 2010 16:21: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@Giorgos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@MrKitsos: Μετά τις εξηγήσεις σου, δέχομαι την αρχική σου απάντηση σαν σωστή.

pantsik είπε...

@Pavlos D.: Όσα γράφεις είναι σωστά αλλά δεν τα τεκμηριώνεις. Δεν θεωρώ λάθος την απάντησή σου, αλλά για να τη δεχτώ ως σωστή θα πρέπει να μου γράψεις αναλυτικά τη φυσική της όλης διαδικασίας.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 01 Νοέμβριος, 2010 19:34: Δεν αρκεί μια ξερή απάντηση για το ύψος της στάθμης. Χρειάζεται αιτιολόγηση.

pantsik είπε...

@batman1986: Η τελευταία εξήγησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@christos_86: Αυτό που γράφεις είναι σωστό αλλά πρέπει να το αποδείξεις.

pantsik είπε...

@pegasusgr: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Kontoleon: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@dorian grey: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 16 Νοέμβριος, 2010 20:45: Η εξήγησή σου δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@notis: Η εξήγησή σου δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 20 Νοέμβριος, 2010 22:55: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@giannakis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@djasotos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@djasotos: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@xazos+xaroumenos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@takis7up: Στείλε μου τα μαθηματικά, γιατί η απάντησή σου δεν με καλύπτει.

pantsik είπε...

@offspring: Δεν εξηγείς γιατί συμβαίνει αυτό που λες. Απαιτείται πιο λεπτομερής ανάλυση.

pantsik είπε...

@stratos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@takis7up: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@offspring: Η τελευταία σχέση στην οποία κατέληξες είναι σωστή. Από αυτήν όμως δεν είναι αυτονόητο ότι καταλήγουμε στο συμπέρασμα που λες. Χρειάζεται μία επιπλέον ανάλυση μεταξύ της τελικής σχέσης που έγραψες και του τελικού συμπεράσματος.

pantsik είπε...

@ainstain_mind: Απαιτείται λεπτομερής ανάλυση που να στηρίζει αυτό που λες.

pantsik είπε...

@offspring: Με την επεξήγηση που έκανες θεωρώ πως εξηγείς πλήρως το φαινόμενο. Για το γρίφο αυτό θεωρώ πως έδωσες τη σωστή απάντηση με την πρώτη προσπάθεια.

pantsik είπε...

@xara: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ΠΟΙΚΙΛΑ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@angelsoul: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@civil: Οι πράξεις που έκανες μπορεί να είναι σωστές, αλλά τα δεδομένα που συγκέντρωσες είναι προσεγγιστικά, οπότε μπορεί να σε οδηγούν σε ελαφρώς διαφορετικό αποτέλεσμα από το σωστό. Πάντως η μέθοδός σου ήταν πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα. Σκέψου το λίγο και απάντησέ μου ξανά τι θα κάνει η στάθμη του νερού.

pantsik είπε...

@XOYLK: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@XOYLK: Απαιτείται λεπτομερής εξήγηση του γιατί συμβαίνει αυτό που λες. Ο καλύτερος τρόπος είναι να το κάνεις με εξισώσεις φυσικής.

pantsik είπε...

@swt: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 18 Δεκέμβριος, 2010 19:50: Κοίταξε στην εκφώνηση πως πρέπει να στέλνονται οι απαντήσεις αυτού του γρίφου.

pantsik είπε...

@offspring: Έχεις δίκιο, το είχα ξεχάσει.

pantsik είπε...

@Agelos_X: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου λείπει κάποιο στοιχείο απ' τον συλλογισμό σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 24 Δεκέμβριος, 2010 07:25: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Agelos_X: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@kostas21: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@Antonis1996: Όσα γράφεις είναι σωστά, αλλά το τελικό σου συμπέρασμα για τη στάθμη δεν προκύπτει λογικά από τον προηγούμενο συλλογισμό σου.

pantsik είπε...

@Stoyo: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Διακρίνω πως έχεις δυνατή λογική.

pantsik είπε...

@Michalis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@tg: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@sotrixios: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Σου διαφεύγει μία παράμετρος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 30 Ιανουάριος, 2011 03:03: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@dpap78: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@jorgos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Ωραία και η παρατήρηση που έκανες στο τέλος.

pantsik είπε...

@κωστικας: Δεν μπορείς. Στείλε μου το e-mail σου να στη στείλω εγώ. Κράτα όμως ένα αντίγραφο των απαντήσεών σου μέχρι να τις αξιολογήσω.

pantsik είπε...

@efi ^_^: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Antonis1996: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@GIANNI998R: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@peterpan: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@κωστικας: Τώρα κατάλαβα τι ήθελες να πεις στην πρώτη απάντησή σου. Δεν είχες λάθος και θεωρώ πως απάντησες σε αυτόν τον γρίφο με την πρώτη προσπάθεια. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@kostas: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.
Διάβασε το σχόλιο που σου γράφω στην Περίμετρο σχήματος.

pantsik είπε...

@drakosdim: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Επίσης, μην υπολογίζεις την εξάτμιση σαν παράμετρο του προβλήματος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Μάρτιος, 2011 16:12: Η απάντησή σου είναι σωστή αλλά η εξήγηση που δίνεις είναι ελλειπής.

pantsik είπε...

@kraptaki: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@carabasj: Στην τελευταία παράγραφο γράφω πως: "Οι απαντήσεις σας θα πρέπει να είναι πολύ αναλυτικές και αν είναι δυνατόν να συνοδεύονται από εξισώσεις που ισχύουν στη φυσική."

pantsik είπε...

@κουκος: Θεωρώ ελλειπή την απάντησή σου. Χρειάζεται να γίνεις πολύ πιο αναλυτικός.

pantsik είπε...

@Μύρος Σαββάκης: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@JohnM: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Αυτό που λες ισχύει μόνο για την ανταρκτική.

pantsik είπε...

@Αντρέας: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Νικόλαος Βασιλικιώτης: Σε αυτό το γρίφο χρειάζεται να αποδείξεις όσα ισχυρίζεσαι με όρους φυσικής.

pantsik είπε...

@vkollias: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@CHRISTOS: Διάβασε την τελευταία παράγραφο στην περιγραφή του γρίφου.

pantsik είπε...

@Vaios: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@S.A.D.: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Το πρώτο παράδειγμά σου δεν ισχύει γενικά και το δεύτερο δεν είναι συγκρίσιμο με το γρίφο.

pantsik είπε...

Αυτό που γράφεις για την "αρχή της άνωσης" δεν είναι σωστό. Στη συνέχεια όμως το πήγες καλά, οπότε δέχομαι σαν σωστή την απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Nikolas A.: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Μάϊος, 2011 01:09: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@genadiosadamidis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Png: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Steli0s1: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@anty: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@maria: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Γιαννης - Σελλιανη: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Ιούλιος, 2011 16:42: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Η τελευταία σου πρόταση δεν ισχύει στη γενική περίπτωση.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 05 Ιούλιος, 2011 16:28: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Evangelos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@epicas: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ζορτ: Όχι, δεν μπορώ. Αν δεν μπορείς να τους βρεις γράψε μου το σκεπτικό σου όσο πιο αναλυτικά μπορείς.

pantsik είπε...

@Ζορτ: Στείλε μου αν θέλεις το e-mail σου να σου απαντήσω γιατί δημοσίως δεν μπορώ.

pantsik είπε...

@Blogthia: Δεν ήταν σωστή η αναθεωρημένη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@tremo-asxc: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@DESMIN: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Princess Aribeth: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΘΑΝΑΤΟΣ: Επειδή είχες στείλει αρχικά την ίδια απάντηση με το ψευδώνυμο Princess Aribeth, πιστώνεται σε αυτό το όνομα η σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@stavgeor: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@stavgeor: Όχι, είναι γενικά λάθος σαν απάντηση.

pantsik είπε...

@stavgeor: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 04 Αύγουστος, 2011 22:19: Η απάντησή σου είναι σωστή αλλά η εξήγησή σου λανθασμένη. Ειδικά για αυτό που αναφέρεις στην αρχή ισχύει το αντίθετο.

pantsik είπε...

@BOMBER: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@p.kritikos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@GT: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@vlassis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 10 Σεπτέμβριος, 2011 00:43: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@nikdant: Ισχύει πάντοτε το ένα από τα δύο ενδεχόμενα που αναφέρεις. Και σε αυτό όμως η απάντησή σου δεν ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 11 Σεπτέμβριος, 2011 15:43: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@killerado: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Mark: Δεν ήταν σωστό αυτό που γράφεις στην πρόταση που αρχίζει με "ΟΤΑΝ ΤΟ ΡΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΕΡΟ". Οπότε πρέπει να βρεις τι πραγματικά συμβαίνει τότε και να αναδιατυπώσεις την απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Mark: Δέχομαι σαν σωστή αυτήν την απάντηση.

pantsik είπε...

@Δ.Δ.: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΒΙΚΙ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 11 Οκτώβριος, 2011 13:07: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantsik είπε...

@theo: Έχεις δίκιο, δεν είχα προσέξει καλά τη σχέση που χρησιμοποίησες. Σωστή η πρώτη απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Πεταλούδα: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Τα αρχεία μου: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Σαμαράς Απόστολος: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@efthimis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Kyriakos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@TheAlex21gr: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@st: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Θανάσης Παπαδημητρίου: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@βιγλαβοθ83: Ίσως κόπηκε το μήνυμά σου και δεν διάβασα ποια είναι η τελική σου απάντηση ως προς την τελική στάθμη του νερού.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Ιανουάριος, 2012 19:53: Πράγματι έχεις δίκιο, αλλά πρέπει να μπορείς και να το εξηγήσεις.

pantsik είπε...

@ΣΤΑΥΡΙΑΝΗ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 26 Φεβρουάριος, 2012 02:00: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@λαλα: Η απάντησή σου είναι σωστή, αλλά χρειάζεται περισσότερη ανάλυση.

pantsik είπε...

@BOMBER: Πρέπει να γίνεις πιο αναλυτικός.

pantsik είπε...

@BOMBER: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 09 Μάρτιος, 2012 02:39: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου. Μην μπαίνεις σε πολλές λεπτομέρειες, πρέπει να εξετάσεις το πρόβλημα πιο εποπτικά.

pantsik είπε...

@casperakos: Το αποτέλεσμά σου είναι σωστό αλλά η εξήγηση που δίνεις δεν είναι καλή.

pantsik είπε...

@xristoforos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Δεν έχω πάρει ούτε αυτό το μήνυμά σου οπότε αν θέλεις ξαναστείλτο.

pantsik είπε...

@casperakos: ΟΚ, πιάνω σωστή την απάντησή σου παρότι δεν με έχεις καλύψει.

pantsik είπε...

@ΕΑΛΕΞΙΟΥ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@DjPriNce: Κατάλαβα, αλλά δεν είναι αυτή η σωστή απάντηση.

pantsik είπε...

@g.clifford: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@NICK: Η απάντησή σου ήταν σωστή, αλλά η εξήγησή σου πάσχει λίγο. Δεν πειράζει όμως, είσαι πολύ μικρός.

pantsik είπε...

@NICK: Δεν υπάρχει λάθος.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Μάϊος, 2012 15:39: Πες του πως δεν ισχύει λόγω ύψους.

pantsik είπε...

@qwerty: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@komis: Απαιτείται αιτιολόγηση ως προς το δεύτερο.

pantsik είπε...

@tremo-asxc: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@g: Πρέπει να το εξηγήσεις πιο αναλυτικά.

pantsik είπε...

@depier-2012: Σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@MoMo: Σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Χαράλαμπος Αλεξόπουλος: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@ZORIKOS: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ZORIKOS: Έχεις κάνει λάθος στην α' παραδοχή.

pantsik είπε...

@nikolas151: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@L: Μια χαρά ήταν η απάντησή σου. Συγχαρητήρια!

pantsik είπε...

@Aliki: Θα χρειαστεί να το αναλύσεις λίγο περισσότερο αυτό.

pantsik είπε...

@ΜαΣτ: Δεν ήταν σωστή η εξήγησή σου.

pantsik είπε...

@ΔηΓε: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@ΔηΓε: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@G SOZELGI: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Έχω σκεφτεί και την παραλλαγή που αναφέρεις, αλλά δεν σκοπεύω να τη βάλω σαν νέο γρίφο.

pantsik είπε...

@ΜΑΡΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Panos: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Μια χαρά ήταν η εξήγησή σου και έτσι όπως την έγραψες.

pantsik είπε...

@Μιχάλης Σταυρόπουλος: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Aliki: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@sf: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@sf: Η δεύτερη απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Stathis: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@βασ.νταιφ: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Antonios Seretis: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Ανώνυμος στο Γρίφοι τη 06 Ιουνίου, 2013 07:32: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@daskalos1971: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Ωραία και η ανάλυσή σου.

pantsik είπε...

@Πειραχτήρι: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@bill1988: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή.

pantsik είπε...

@Kris Geo: Συγχαρητήρια! Η απάντησή σου ήταν σωστή. Ίσως η πιο πλήρης απάντηση που έχω πάρει. Σίγουρα όμως το καλύτερο σχήμα.

pantsik είπε...

@Konstantinos: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

pantsik είπε...

@Γιασσιράνης Δημήτριος: Σωστά, αλλά απαιτείται εξήγηση.

pantsik είπε...

@nerd: Ναι, αυτό χρειάζεται. Στο δικό μου σχολείο τον μάθαμε.

pantsik είπε...

@nerd: Δεν ήταν σωστή η απάντησή σου.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 218   Νεότερο› Νεότερο»